تاریخ انتشار: 1395/10/27 17:52
کد خبر: 235510

مربی صنعت نفت: شاید باور نکنید اما آمدیم امتیاز بگیریم

مربی صنعت نفت آبادان گفت: امروز بهادر عبدی قطعی شد و هنوز 2 جای خالی داریم.

مربی صنعت نفت: شاید باور نکنید اما آمدیم امتیاز بگیریم

مهرداد خادمی در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: خوشحالم بعد از چند سال که در فوتبال آذربایجان خدمت کردم دوباره به این دیار بازگشتم.

وی در مورد بازی فردا خاطرنشان کرد: ما بعد از تغییراتی که در کادرفنی و آمدن کریمی داشتیم روی نقاط ضعف و قوت تیم خودمان تأکید دارد. البته تراکتورسازی تیم بزرگی است و در تمام نقاط زمین وفور بازیکن دارد. ما زیاد به تیم حریف فکر نکردیم و به دنبال داشته‌های خودمان و نقاط قوت خودمان هستیم.

مربی صنعت نفت اذعان داشت: البته به دنبال ضعف‌های تراکتور هم بودیم اما اینکه این تیم بازیکنان خوبی دارد شکی نیست. البته ما بغلانی را نداریم و دو بازیکن تراکتور هم محروم هستند. برای بازی فردا دنبال کنترل حریف و بعد از آن دنبال کسب نتیجه خوب هستیم.

خادمی در مورد اینکه آیا نفت فردا به دنبال تساوی هست یا خیر گفت: فکر می‌کنم بازی سختی داریم اما آمدیم با دست پر برگردیم. شاید باور نکنید اما آمدیم از تبریز امتیاز بگیرید. دو تیم خوزستانی هم قبلا در تبریز از تراکتور امتیاز گرفتند.

وی افزود: نحوه بازی‌ها به قرعه جدولی مربوط می‌شود و قطعا شرایط بازی تحت تاثیر جو آب و هوایی هم قرار دارد اما بازیکنان باتجربه داریم.

خادمی گفت: در نیم فصل نیز با توجه به نقاط ضعف یارگیری کردیم. امروز بهادر عبدی قطعی شد و هنوز 2 جای خالی داریم. نیم فصل دوم کار سختی داریم چون امسال لیگ ما طاقت فرسا شده است. امسال 3 بار با توجه به شرایط تیم ملی بدنسازی کردیم.

مربی نفت آبادان گفت: فوتبال تبریز به سکوهایش و هواداران پرشور معروف است و زیبایی‌های فوتبال به تماشاگران است. باید برای تنبیه تیم‌ها راهکارهای بهتری بیاندیشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8ybo

آخرین اخبار