تاریخ انتشار: 1397/09/17 13:40
کد خبر: 118603

پیش بازی آلومینیوم - بادران؛ اوج حساسیت در اراک/ ربیعی و شاگردانش به دنبال برد خانگی دیگر

تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و بادران تهران از ساعت ۱۴ شنبه ۱۷ آذر ماه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی آلومینیوم - بادران؛ اوج حساسیت در اراک/ ربیعی و شاگردانش به دنبال برد خانگی دیگر

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سه دیدار اخیر خود کارون اروند خرمشهر را در استادیوم امام خمینی (ره) اراک با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد و در هفته سیزدهم در دیداری عجیب با حساب چهار بر یک مغلوب مس رفسنجان شد و هفته چهاردهم را با شکست ۳ بر ۲ ملوان پشت سر گذاشت.

در سوی دیگر میدان تیم بادران تهران در سه هفته اخیر لیگ یک در خانه خود با یک گل مغلوب فجر سپاسی شیراز شد و در هفته چهاردهم در سیرجان و با نتیجه یک بر یک گل‌گهر این شهر را را متوقف کرد و هفته گذشته هم تیم شهرداری ماهشهر را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

آلومینیوم اراک در پایان هفته پانزدهم با ۲۲ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تیم بادران تهران با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک قرار گرفته است.

ربیعی در این دیدار پوریا آریا کیا،  علی خسرو نژاد و ایمان باصفا را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

دیدار فردای آلومینیوم اراک و بادران تهران را محمد رضا تارخ با کمک  احسان تیموری، رضا حیدری و احمد محمدی قضاوت خواهند کرد و ناظر داوری هم فرشید افشار خواهد بود.

باید تا پایان این دیدار منتظر ماند و دید که شاگردان ربیعی چهارمین پیروزی پیاپی خانگی خود را کسب میکنند یا این بادران خواهد بود که با سه امتیاز اراک را ترک میکنند، شاید هم تساوی حاصل تلاش دو تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rzyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجمان بادران و آلومینیوم اراک معاوضه شدند؛ این به اون در!
اختصاصی فرتاک ورزشی|