تاریخ انتشار: 1396/06/04 23:38
کد خبر: 186524

روزهای خوش مهاجم پرسپولیسی در اروپا

مهاجم ایرانی المپیاکوس در آستانه بازگشت قرضی به پانیونیوس قرار داشت اما قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا این انتقال را تحت‌تاثیر قرار داد.
روزهای خوش مهاجم پرسپولیسی در اروپا

قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ یونان در یکی از گروه‌های مرگ تورنمنت با یوونتوس و بارسلونا همگروه شد. اتفاقی که موجب شد سرمربی باشگاه اجازه خروج هیچ بازیکنی را صادر نکند تا با حداکثر توان‌اش در لیگ قهرمانان حاضر باشد. کریم در ادامه فصل نیز در المپیاکوس توپ خواهد زد.

او زیر نظر سرمربی جدید باشگاه به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده اما فصل را موفقیت‌آمیز آغاز کرده و شانس خوبی برای پس گرفتن جایگاه ثابت‌اش به دست خواهد آورد. یووه و بارسا، می‌توانند جذاب‌ترین چالش‌های دوران بازی کریم را پیش روی این بازیکن قرار بدهند. او تنها بازیکن ایرانی حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌رود. فصل گذشته، سردار آزمون شانس استثنایی نقابل با بایرن‌مونیخ و اتلتیکومادرید را به دست آورد و در برابر هر دو تیم نیز گلزنی کرد. سردار به خاطر فرار تماشایی‌اش از قلب خط دفاعی آتلتی برای باز کردن دروازه اوبلاک و محو کردن ژروم بوآتنگ در جدال با بایرن‌مونیخ، قبل از گلزنی به این تیم، مدتی به شدت موردتوجه قرار داشت. حالا کریم این شانس را دارد که با درخشش در دو جدال بزرگ اروپایی، در کانون توجه قرار بگیرد .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pwem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش انصاری فرد به قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا