تاریخ انتشار: 1396/03/24 17:07
کد خبر: 203671

بزرگترین دشمن استقلال عدم برنامه درست در خرید بازیکنان!

 سرمربی این تیم، مدیرعامل شان و دبیر هیات مدیره که همه کاره جذب بازیکن است، هر روز از یک تعداد جذب بازیکن حرف می زنند و سرگیجه عجیبی را برای همه رقم زده اند.
بزرگترین دشمن استقلال عدم برنامه درست در خرید بازیکنان!

علیرضا منصوریان در گفتگویش با سایت باشگاه در تاریخ 16 خرداد چنین گفته:«جذب دو بازیکن جوان و سه ستاره را در دستور کار قرار دادیم. سه، چهار بازیکن بین ‌المللی و ستاره را هم در دستور کار قرار دادیم».

پندار توفیقی، دیروز به خبرنگاران گفته است:«در نقل و انتقالات امسال  نهایت 3، 4 ورودی خروجی خواهیم داشت». استقلال با جذب 3 جوان و بیت سعید، همین حالا 4 بازیکن ورودی داشته است و این آیا به معنای پایان کار است؟

 
علیرضا منصوریان بعد از بازی با صبا (در تاریخ 27 فروردین 1396) گفته بود که با همین بازیکنانی که دارد فصل بعد را هم ادامه خواهد داد و حداکثر یک یا دو بازیکن جدید به این بازیکنان اضافه خواهند شد.
در لیست خرید استقلال به جز بیت سعید جذب شده، نام پژمان منتظری، سجاد شهباززاده، جلال الدین ماشاریپوف، رامین رضاییان، مهدی شیری، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی دیده می شد که این آخری در ذوب آهن ماند. همین فهرست ثابت می کند بحث 3، 4 ورودی و خروجی کاملا منتفی است.
باید تا پایان مهلت نقل و انتقالات صب کرد و دید بالاخره استقلال چند بازیکن می خرد و چند نفر را از فهرستش خارج می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdwdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه بزرگ مدیر استقلال به خرید جدید پرسپولیس/ ناراحتی شدید آبی ها از چرخش 180 درجه ای این بازیکن

آبی ها در سکوت مطلق کارشان را میکنند

خطر قلعه نوعی در کمین استقلالی ها
زوج‌ خطرناک تبریزی-‌کاوه‌ در اصفهان