تاریخ انتشار: 1403/03/09 13:36
کد خبر: 1276276

قرارداد فلیک با بارسا رسمی شد

هانسی فلیک قراردادی دوساله را با بارسلونا امضا کرد و جانشین ژاوی هرناندس شد.
قرارداد فلیک با بارسا رسمی شد

هانسی فلیک قراردادی دوساله با باشگاه کاتالانی امضا کرد تا هدایت آبی‌و اناری‌ها را بر عهده بگیرد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، پس از تیره‌شدن روابطش با ژاوی تصمیم به برکناری او گرفت و هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن‌ مونیخ و تیم ملی آلمان، جانشین او شد.

فلیک زمانی که بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان اروپا هدایت می کرد، بارسلونا را ۸ - ۲ شکست داده بود. او که سال ۱۹۶۵ در هایدلبرگ آلمان متولد شد، مربیگری‌اش را سال ۱۹۹۶ در اف سی ویکتوریا بامنتال آغاز کرد و سال ۲۰۰۰ هدایت هوفنهایم را بر عهده گرفت و پنج فصل در این تیم ماند و سپس به سالزبورگ رفت تا بخشی از کادر مربیگری جووانی تراپاتونی و لوتار ماتئوس شود.

شش سال با لو

فلیک اوت ۲۰۰۶ به دنبال استعفای یورگن کلینزمن راهی تیم ملی آلمان شد که یوآخیم لوو را به عنوان سرمربی و جانشین کلینزی برگزید بود. لو و فلیک آلمان را به فینال یورو ۲۰۰۸ رساندند، سال ۲۰۱۰ این تیم را به نیمه نهایی جام جهانی رساندند و در جام جهانی ۲۰۱۴ هم قهرمان شدند.

شش‌گانه

فلیک پس از موفقیت در تیم ملی آلمان از هدایت مانشافت کنار رفت و سال ۲۰۱۷ به عنوان مدیر ورزشی به هوفنهایم بازگشت و در نهایت تابستان ۲۰۱۹ دستیار نیکو کواچ در بایرن مونیخ شد و شش عنوان پیاپی را با این تیم جشن گرفت و در ادامه در پی اختلاف با سران باشگاه و همچنین دریافت پیشنهاد از فدراسیون فوتبال آلمان، بایرن را به مقصد تیم ملی آلمان ترک کرد؛ هر چند در این تیم حضور موفقی نداشت و جایش را به یولیان ناگلزمان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqbp7

آخرین اخبار