تاریخ انتشار: 1396/02/14 17:12
کد خبر: 212933

بی‌توجهی کرانچار به رفتار استقلالی‌ها/ تشویق رحمتی و منصوریان

هواداران استقلال امروز با حضور در ورزشگاه آزادی سرمربی و مربیان این تیم را تشویق کردند.
بی‌توجهی کرانچار به رفتار استقلالی‌ها/ تشویق رحمتی و منصوریان

 دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته پایانی لیگ برتر ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود و این در حالی است که تا الان حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که از این تعداد حدود هزار هوادار سپاهانی نیز با حضور در آزادی از سکوی پرسپولیسی‌ها تیم خود را تشویق می‌کنند.

* زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان قبل از آغاز بازی به تنهایی به روی نیمکت ورزشگاه آزادی آمده تا ضمن مرور خاطرات گذشته از آخرین وضعیت زمین و فضای ورزشگاه بازدید به عمل آورد. کرانچار زمانی که می‌خواست زمین را ترک کند با سوت و بوق استقلالی‌ها همراه شد اما بدون توجه به استقلالی‌ها به رختکن تیمش رفت.

* اتوبوس استقلال ساعت 16 و 30 و اتوبوس سپاهان ساعت 16 و 40 وارد ورزشگاه شده و بازیکنان را مورد تشویق قرار گرفتند. سپاهانی‌ها با اتوبوس اختصاصی این باشگاه به ورزشگاه آمدند.

* حدود 10 دستگاه اتوبوس هواداران سپاهان را از اصفهان به ورزشگاه آورده و آنها با حضور در روی سکوها کری‌خوانی را برای استقلالی‌ها آغاز کردند.

* سرمربی و بازیکنان استقلال امروز خیلی زودتر از موعد مقرر و تا حتی قبل از ورود اتوبوس تیم ورزشگاه مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. ضمن اینکه پیروزی در دربی همچنان سوژه هواداران استقلالی است که هنوز آنها در شعارهایشان به این موضوع اشاره می‌کنند.

* رحمتی از استقلال اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن در میان تشویق شدید هواداران وارد زمین شد و از سوی دیگر لی اولیوی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvzb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی آمار کرانچار در مقابل استقلال

حساسیت ویژه بازی امروز برای حیدری
خداحافظی خسرو از استقلال آیا جدی می شود؟