تاریخ انتشار: 1395/09/30 17:15
کد خبر: 241680

طاهری با نظر وزیر به کارش ادامه می‌دهد!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که جلسه مجمع این باشگاه بیشتر شبیه به پیش مجمع بوده است

به گزارش فرتاک ورزشی،فرشید گل‌زاده پس از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری این مجمع مانند جلسات مجمع‌های دیگر بود هرچند جلسه امروز پیش مجمع بود تا مجمع!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: تأکید وزیر بر این بود که روند اصلاح و بهسازی باشگاه ادامه پیدا کند که ان‌شاالله این اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که مجمع اصلی چه زمانی برگزار خواهد شد تصریح کرد: باید روند قانونی برای برگزاری مجمع طی شود. پس از طی شدن این مراحل ان‌شاالله جلسه مجمع را برگزار خواهیم کرد.

گل‌زاده در واکنش به این مسئله که وزیر ورزش و جوانان گفته مجمع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید روند قانونی‌اش را طی کند و آیا درست است که بی‌قانونی در باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است، گفت: مسائلی که مربوط به دروه‌های گذشته باشگاه پرسپولیس بوده، بخشی از آن در صورت‌ها و گزارش‌ها می‌آید. این مسئله باید توسط باشگاه حل شود که این کار در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علی‌اکبر طاهری همچنان به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس کارش را ادامه خواهد داد یا نه، اظهار داشت: بله، به خواست وزیر دوستان به کارشان همچنان ادامه می‌دهند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص صورتحساب مالی باشگاه عنوان کرد: این مسئله هم روال عادی خودش را طی می‌کند و گزارش مالی نیز در مجمع ارائه شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoe5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یک استقلالی پرسپولیسی ها را به جدایی ترغیب می‌کند!