تاریخ انتشار: 1395/09/30 15:35
کد خبر: 241706

یک استقلالی پرسپولیسی ها را به جدایی ترغیب می‌کند!

هواداران عام پرسپولیس روی معاون اقتصادی باشگاه محبوب خود حساس شده‌اند
یک استقلالی پرسپولیسی ها را به جدایی ترغیب می‌کند!

به گزارش فرتاک ورزشی،استقلالی بودن معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس پس از چند هفته همچنان جزو سوژه‌های داغ فوتبالی است. پس از انتشار این شایعه و عدم تکذیب آن توسط محمدعلی ترکاشوند، هواداران پرسپولیس به شدت در فضای مجازی علیه او موضع گرفتند. البته این موضع‌گیری مختص هواداران «عام» سرخ‌پوشان بود و بوقچی‌های این باشگاه را شامل نمی‌شد.

 

جالب اینکه ترکاشوند رابطه بسیار خوبی با لیدرهای این باشگاه دارد و شایعات عجیبی در مورد مراودات میان او و بوقچی‌ها شنیده می‌شود. حالا هواداران عام پرسپولیس روی معاون اقتصادی باشگاه محبوب خود حساس شده‌اند و هر اتفاقی را به استقلالی بودن ترکاشوند ربط می‌دهند.

 

طرفداران پرسپولیس حتی دست به نبش قبر تاریخ زده‌اند و در فضای مجازی مدعی شده‌اند جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان در ابتدای فصل هم به ترکاشوند مرتبط است. آنها بر این باورند ترکاشوند عمداً زمینه ترانسفر شدن دو ستاره سرخ‌پوش به ترکیه را فراهم کرده تا پرسپولیس را تضعیف کند.

 

از سوی دیگر ترکاشوند در ابتدای فصل مسئولیت کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را هم بر عهده داشت و حالا هواداران پرسپولیس از جذب ولادیمیر پریموف و الکسی پلی‌یانسکی، دو بازیکن اوکراینی که تقریباً هیچ بازدهی مثبتی برای پرسپولیس نداشته‌اند به شدت ناراحت هستند.

 

موضوع دیگری که باعث شده هواداران پرسپولیس روی ترکاشوند حساس شوند، جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه در نیم‌فصل است. این دو بازیکن قرار است برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی از پرسپولیس جدا شوند اما نکته ناراحت‌کننده برای طرفداران پرسپولیس این است که دو بازیکن محبوب‌شان قرار است به تراکتورسازی، جدی‌ترین رقیب سرخ‌پوشان در راه قهرمانی لیگ برتر بپیوندند.

 

حتی برخی از صفحات هوادارای پرسپولیس مدعی هستند ترکاشوند به چند بازیکن جوان دیگر این تیم مانند علی علیپور گفته خودتان را سرباز کنید تا با این کار پرسپولیس را از کورس قهرمانی خارج کند.

 

معاونت اقتصادی، مسئولیت کمیته نقل و انتقالات، حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت برگزاری مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان و حضور پررنگ در تصمیمات کلان مدیریتی این باشگاه باعث شده حساسیت‌ها روی ترکاشوند که حالا برچسب استقلالی بودن هم به او خورده، بیشتر شود.

 

جالب اینجاست که علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه در مورد نقش ترکاشوند در این باشگاه هیچ حرفی نمی‌زنند و تلاشی در جهت رفع ابهامات انجام نمی‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzake

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: انصاری از چین پیشنهاد رسمی نداشته/ اگر عالیشاه مشمول شود، تابع قانون هستیم/ بالاخره عالیشاه مشمول هست یا نه؟