تاریخ انتشار: 1395/11/05 15:44
کد خبر: 233797

نقی زاده: پرسپولیسی ها، 4 نفری به من چک و سیلی زدند

هافبک تیم گسترش فولاد گفت:این تصویر،به نظرم تصویر سال است که پرسپولیسی ها 4 نفره دارند یک بازیکن را می زنند.
نقی زاده: پرسپولیسی ها، 4 نفری به من چک و سیلی زدند

علیرضا نقی زاده،درباره شکست گسترش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:متاسفم که در این بازی،بازیکنان پرسپولیس با همه توان در حال تحریک هواداران شان بودند.هر خطایی که می شد بازیکنان پرسپولیس به داور هجوم می بردند.اعتراض ما این بود که چرا 10 نفره به سمت داور هجوم می برید؟این رفتارها ادامه یافت تا اینکه تمرکز ما به هم ریخت و گل خوردیم.

وی ادامه داد:من به این معترض بودم که چرا داور را تحت فشار قرار می دهند؟از کمیته داوران و کمیته انضباطی می خواهیم رسیدگی کنند.اینکه نمی شود چون حریف تماشاگر دارد ما هیچ چیزی نگوییم.تراکتور هم در تبریز طرفدار دارد پس باید برای داوران مشکل ساز شود؟

هافبک گسترش درباره برخورد فرشاد احمدزاده با خود بیان داشت:ما با هم همبازی بودیم اما واضح است که فرشاد گلویم را گرفته است.البته او تنها نبود و طارمی و حسینی و یک نفر دیگر هم جلوی چشم داور به سمت من آمدند و چک و سیلی زدند. من چون ترسیدم کارت بگیرم در آن صحنه عکس العمل نشان ندادم اما واقعا این تصویر،به نظرم تصویر سال است که پرسپولیسی ها 4 نفره دارند یک بازیکن را می زنند.

نقی زاده افزود:فدراسیون فوتبال باید به رفتار تماشاگران پرسپولیس رسیدگی کند.این رفتار خوب نیست.ضمن اینکه بازی پرسپولیس و تراکتور هم نزدیک است و این جو به شدت در آن بازی حاشیه ساز می شود.واقعیت این است که  ما هم دوست داریم تراکتورسازی قهرمان شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.امیدوارم در آن بازی پرسپولیسی ها جو درست نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ayyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جایگزین خلعتبری در گسترش فولاد مشخص شد
سرمربی تیم گسترش فولاد بازیکن جایگزین محمدرضا خلعتبری در ترکیب تیمش را پیدا کرد.