تاریخ انتشار: 1395/09/09 22:44
کد خبر: 246097

پرسپولیس-تراکتور؛ کدام قرمزپوش کم می آورد؟

پرسپولیس-تراکتور؛ کدام قرمزپوش کم می آورد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته هاست درباره پرسپولیس و تراکتورسازی نوشته می شود تنها تیمهای بدون باخت فصل. اما این دو تیم از لیگ قبل، چنین کورس مهیجی را استارت زده اند و باید دید کدامیک زودتر کم می آورند؟ هر دو تیم تا پایان نیم فصل قرعه چندان راحتی ندارند؛ هر دو باید با پدیده بازی کنند و اگر پرسپولیس مهمان ذوب آهن است، تراکتورسازی هم باید در آزادی برابر استقلال قرار بگیرد ولی درمجموع می توان گفت شانس پرسپولیس برای ادامه روند نباختن بیشتر از تراکتورسازی است بخصوص که تیم قلعه نویی در هفته پایانی نیم فصل باید با نفت بازی کند که سلطان جدول بازیهای خانگی است با باخت در یک میزبانی و بردن همه بازیهای خانگی دیگر بدون حتی یک تقسیم امتیاز.

 

تراکتورسازی/ 14 بازی

آخرین بار در هفته بیست و هفتم لیگ قبل شکست خوردند. 5 اردیبهشت 1395 بود که تیم قلعه نویی برتری یک گله اش برابر سیاه جامگان در مشهد را در دقایق پایانی از دست داد و 2 بر یک باخت. از آن روز تا پایان هفته یازدهم، هیچ تیمی در لیگ موفق به شکست دادن تراکتورسازی نشده است و آنها هیچ باختی در 14 بازی متوالی نداشته اند. آنها در این 14 بازی 32 امتیاز گرفته اند شامل 9 برد و 5 مساوی یعنی هر بازی به طور میانگین 2/29 امتیاز.

برنامه تا پایان نیم فصل: میزبان پدیده/ مهمان استقلال/ میزبان سپاهان/ مهمان نفت

 

پرسپولیس/ 13 بازی

آخرین بار در هفته بیست و هشتم لیگ قبل شکست خوردند. 9 اردیبهشت 1395 بود که تیم برانکو نتوانست در ورزشگاه آزادی دروازه نفت منصوریان را باز کند و 2 بر صفر باخت. از آن روز تا پایان هفته یازدهم، هیچ تیمی در لیگ موفق به شکست دادن پرسپولیس نشده است و آنها هیچ باختی در 13 بازی متوالی نداشته اند. آنها در این 13 بازی 29 امتیاز گرفته اند شامل 8 برد و 5 مساوی یعنی به طور میانگین 2/23 امتیاز.

برنامه تا پایان نیم فصل: میزبانی از ماشین سازی/ مهمان پدیده/ مهمان ذوب آهن/ میزبان سیاه جامگان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367gwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم ستاره ناراضی پرسپولیس برای جدایی جدی شد