تاریخ انتشار: 1403/03/08 16:14
کد خبر: 1276216

استقبال از بیرانوند با لیزر و سرود قهرمانی هواداران پرسپولیس

سکوهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین در فاصله دو ساعت تا آغاز دیدار شمس آذر و پرسپولیس پُر شد و هواداران سرخپوش سرود قهرمانی خواندند.
استقبال از بیرانوند با لیزر و سرود قهرمانی هواداران پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم‌های فوتبال شمس آذر و  پرسپولیس در  چارچوب  هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 20 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند.

-با توجه به اختلاف یک امتیازی سرخابی‌ها و گره خوردن بخشی از سرنوشت قهرمانی به این دیدار،  تعدادی زیادی از هواداران پرسپولیس از شهرهای مختلف به قزوین سفر کردند.

-برخی هواداران پرسپولیس که امکان تهیه بلیت در بخش سرخپوشان را نداشتند بلیت جایگاه هواداران شمس‌آذر را خریداری کرده بودند. این افراد در حالی که قصد حضور در جمع هواداران شمس آذر را داشتند با ممانعت کانون هواداران شمس آذر روبه‌رو شدند.

-اتوبوس پرسپولیس در بیرون ورزشگاه سردار آزادگان قزوین توسط تماشاگران محاصره شده بود، اما پس از گذشت دقایقی وارد ورزشگاه شد.

-بازیکنان پرسپولیس بلافاصله پس از حضور در ورزشگاه از چمن ورزشگاه سردار آزادگان بازدید کردند و به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.

-اوسمار سرمربی پرسپولیس بعد از بررسی شرایط چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، از این موضوع رضایت داشت.

-سکوهای قسمت جایگاه هواداران پرسپولیس در فاصله 2 ساعت تا آغاز بازی پُر شد و تعداد زیادی از هواداران این تیم هم پشت درهای بسته اجازه ورود پیدا نکردند.

-هواداران بانوان پرسپولیس و شمس‌آذر در قسمت مشترکی از جایگاه ورزشگاه مستقر بودند.

-طرفداران  پرسپولیس در برخی دقایق علیه رقیب سنتی خود استقلال و مهدی هاشمی‌نسب در ورزشگاه شعار سر دادند. آنها همچنین سرود قهرمانی خواندند.

- علیرضا بیرانوند در میان تشویق هواداران پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شد و هواداران  شمس آذر با لیزر از دروازه‌بان رقیب استقبال کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblwvo

آخرین اخبار