تاریخ انتشار: 1396/06/29 18:35
کد خبر: 182018

هفته هفتم و مربیان لبه پرتگاه/ این هفته لیگ چند قربانی خواهد داشت؟

لیگ برتر کشور امشب با برگزاری یک دیدار وارد هفته هفتم خواهد شد.
هفته هفتم و مربیان لبه پرتگاه/ این هفته لیگ چند قربانی خواهد داشت؟

 جدال های این هفته از حساسیت ویژه برخوردار است و احتمال اینکه در پایان بازی های این هفته چند مربی صندلی خود را از دست دهند بسیار زیاد است. بررسی کوتاهی میکنیم تیم های که اگر این هفته شکست بخورند یا مربی آنها توسط مدیران تیم از کار برکنار می شوند و یا سرمربیان از سمت خود مجبور به استعفا خواهند شد.

1. استقلال / علیرضا منصوریان

اوضاع این روزهای استقلال خیلی قمر در عقرب است و امشب آخرین بخت علیرضا منصوریان است تا تیمش بلاخره به برتری برسد و سرمربی پرحاشیه تیم کمی نفس راحتی بکشد. استقلال با منصوریان کلی حاشیه دارد حاشیه های که هر روز شعله آتش آن افزایش می باید و ظاهرا قصه منصوریان با استقلال به ته خط رسیده است. هواداران ناراضی استقلال دیگر حاضر نیستند به پای منصوریان بمانند و هر نتیجه جز پیروزی مقابل تیم قلعه نوعی، اخراج منصوریان را در پی خواهد داشت. البته هواداران که در روزهای گذشته حسابی اعتراض خود را به ادامه حضور منصوریان و حتی افتخاری در استقلال داشتند این روزها فقط یک چیز میخاهند آنهم جدایی این دو از باشگاه و ظاهرا معجزه هم دیگر به داد منصوریان نخواهد رسید.

2. گسترش فولاد / لوکا بوناچبچ

تیمی که نتایج بسیار ضعیفی گرفته و در انتهای جدول با 4 امتیاز جا خشک کرده است به نظر می رسد اگر گسترش در هفته هفتم هم مقابل حریف خود به برتری نرسد، مدیران تیم لوکا بوناچیچ را از سمت خود اخراج خواهند کرد.

3. سپاهان / کرانچار

سپاهانی ها این فصل هم شروع خوبی در لیگ برتر نداشتن و از آن طوفان زرد کلی فاصله دارند در جام حذفی هم در اولین گام مقابل نفت آبادان حذف شدند تا هواداران اصفهانی هم از این نتایج حسابی کلافه شوند. حالا سپاهان پنجشنبه در یک بازی حساس به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و باخت کرانچار مقابل هم وطن خود برانکو می تواند برای وی گران تمام شود و شاید حوصله مدیران سپاهان هم به سر برسد و دست به اخراج کرانچار بزنند.

4. سپید رود / علی نظر محمدی

نظر محمدی دو هفته قبل و بعد از حذف مقابل ملوان در جام حذفی از سمت خود استعفا داده بود اما برد ارزشمند مقابل صنعت نفت باعث شد هنوز نظرمحمدی با سپیدرود ادامه همکاری داشته باشد اما باخت در هفته هفتم او را دوباره به لبه پرتگاه خواهد برد.

خبرنگار: فیاض صادقی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r587b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار استقلال فراتر از فاجعه؛ هر 210 دقیقه، یک گل‌