تاریخ انتشار: 1395/12/26 19:53
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 222512

ربیعی: مقابل ملوان بهترین عملکردمان را داشتیم و فقط توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد

سرمربی بادران می گوید: در بازی مقابل ملوان بهترین بازی شان را ارائه دادند؛ فقط توپ هایشان گل نشد.
ربیعی: مقابل ملوان بهترین عملکردمان را داشتیم و فقط توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ربیعی در خصوص بازی با ملوان گفت: بازی خوبی داشتیم، هر دو تیم فوتبال زیبا را به نمایش گذاشتند اما بادران به نسبت بازی بهتری ارائه کرد. وقتی تیمی می تواند 7، 8 موقعیت ایجاد کند یعنی تیم خوبی است. 

وی در ادامه گفت: باید بگویم که حق بادران در این بازی تساوی نبود اما خب فوتبال است و هزار و یک اتفاق. البته به آقای مایلی کهن و بازیکنان ملوان بابت عملکرد خوبشان در این بازی و استفاده به موقع از موقعیتی که منجر به گل شد تبریک می گویم.

او درباره عملکرد بازیکنان بادران گفت: ما از بازیکنان خوب، دونده و جوان بهره می بریم که بازی فیزیکی خوبی را اراده دادند و مقابل ملوان سازنده بودند. البته باید بگویم بچه های تیم تا بدین جا خالصانه و متعصبانه برای بادران کار کردند که از تک تکشان تشکر می کنم باتوجه به اینکه بادران چند بازیکن اصلی اش مثل علی سلیمی، رضا درویشی، قائم اسلامی خواه و کریم اسلامی را به دلیل مصدومیت نداشت که به جز علی سلیمی با رسیدن مابقی بازیکنان بادران به روزهای خوبش نزدیک می شود و با هدف کسب بهترین نتیجه در لیگ جلو خواهد رفت. امیدوارم این همدلی ها ادامه دار باشد تا بادران لیگ برتری شود.

سرمربی بادران درباره اینکه آیا خودشان را جزو مدعیان صعود به لیگ برتر می دانند، اظهار داشت: ما هم در جمع تیم هایی که امیدوار به صعود هستند، قرار داریم. بادران اگر یک جاهایی بدشانسی نمی‌آورد و نتایج برد را با تساوی تعویض نمی کرد، اکنون در جمع 3 تیم بالای جدول قرار می گرفت. ما حتی مقابل ملوان شانس پیروزی داشتیم اما خب متاسفانه این اتفاق رخ نداد، ما در ادامه سعی می کنیم ضعف هایمان را برطرف کنیم تا امتیازات کامل بازی های باقیمانده را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: بادران با بهره بردن از بازیکنان خوب و حمایت مدیریتش انگیزه هایش روز به روز افزون شده، که همین امر موجبات قرار گرفتن این تیم در مسیر قهرمانی و صعود به لیگ برتر خواهد شد.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر از آنکه به دیگران سخت بگیرم، به خودم سخت می گیرم. من از زمان حضورم در بادران فقط به یک هدف آن هم قهرمانی و طی کردن مسیر صعود به لیگ برتر فکر کرده و می کنم. امروز بادران در بهترین حدش قرار دارد و می تواند با همین زمان کم و کمترین درصدی که روی این تیم کار شده نتایج خوبی را به دست بیاورم. فقط باید تلاشمان را در این فرصت کم بیشتر کنیم تا به قله صعود نزدیک شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkwl8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تجربه مایلی کهن یا جوانی ربیعی؛ جدال مرگ و زندگی
اختصاصی| ملوان –بادران؛ دیداری مهیج و حساس در هفته بیست و هشتم؛

خیال راحت ربیعی و بادران از حضور میثاقیان
اختصاصی| بهتاش میثاقیان در اندیشه لیگ برتر؛

ربیعی چاره ای برای ضعف بادران بیندیشد
اختصاصی| راهکاری برای امتیازگیری بیشتر؛