تاریخ انتشار: 1403/03/07 20:17
کد خبر: 1276166

ربیعی: دستگاه قضایی بهترین مرجع پاسخگویی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حواشی اخیر پرونده فساد در فوتبال و مطرح شدن نام برخی از افراد دخیل در پرونده دستگاه قضایی را بهترین مرجع پاسخگویی دانسته و گفت: .رسالت شرعی، دینی و اخلاقی هر انسانی است که به راحتی قضاوت نکنیم و حافظ آبروی مردم باشیم
ربیعی: دستگاه قضایی بهترین مرجع پاسخگویی است

به گزارش فرتاک ورزشی

 محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت در هفته‌های اخیر هم فوتبال باکیفیتی بازی کرده و هم نتایج قابل قبولی گرفته است و مطمئنم بازی دشواری در پیش داریم.

وی با بیان اینکه لیگ امسال به شدت فرسایشی بود و از شروع تمرینات تا کنون حدود یازده ماه طول کشیده، افزود: سطح انگیزه دو تیم در بازی فردا متفاوت است و به شاگردانم توصیه می‌کنم با تمام قوا برای بازی آماده شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله کمی که از بازی با فولاد تا مسابقه فردا در اختیار داشتیم، تلاش می‌کنیم که راندمان و کیفیت مناسبی داشته باشیم و با نهایت جدیت و توان مثل سنوات قبلی بازی خودمان را ارائه دهیم و از این مسابقه با امتیاز کامل خارج شویم.

ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم پیرامون ادامه همکاری با ذوب‌آهن در فصل آینده گفت: این مسئله جزو مواردی است که برای حرف زدن پیرامون آن زود است، باید دو بازی باقی مانده برگزار شود و بعد از آن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌ها مورد تحلیل قرار گیرد و در نهایت برای آن تصمیم گرفته شود.

و ی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون پرونده مس و شائبه‌های مطرح شده درباره افراد دخیل در این پرونده گفت: پیشه من درباره این اتفاقات سکوت بود و دوست داشتم سکوت کنم تا دستگاه قضایی کارش را پیش ببرد اما در شرایط فعلی اساس می‌کنم برخی از حرف‌ها باید گفته شود و به همین خاطر نقطه نظرم را اعلام می‌کنم.

ربیعی با بیان اینکه من مسئول فنی هر تیمی هستم که سرمربیگری آن را بر عهده دارم و باید در قبال مسائل فنی آن تیم پاسخگو باشم، افزود: به نظرم مباحث فنی تیم مس رفسنجان در زمانی که هدایتش را بر عهده داشتم، پروژه درست و شفافی بوده و روی شفافیت آن تاکید دارم. درحال حاضر حرف‌هایی مطرح شده و اتفاقاتی افتاده که دستگاه قضایی بهترین مرجع پاسخگویی به آن است.

 سرمربی تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه جزو حامیان شفاف‌سازی و پاکسازی هستم و هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد، گفت: در این قضایا و اتفاقات، حرف‌هایی مطرح و اتهاماتی زده می‌شود و بزرگ‌نمایی‌هایی انجام می‌شود که دوست نداشتم شاهد آن باشم؛ من قلبا دوست ندارم که با آبروی افراد به راحتی بازی شود؛ وقتی به راحتی هر اتهام و تهمتی را می‌زنیم، با آبروی افراد بازی می‌شود، من سال‌ها در این فوتبال کار کرده‌ام و گذشته‌ام مشخص است و قطره قطره آن را جمع کرده‌ام، حالا به هر مدلی صحبت کنیم، در شخصیت آدم‌ها تاثیرگذار خواهد بود و موجب قضاوت خواهد شد. واقعا توصیه می‌کنم که مردم به راحتی قضاوت نکنند و برایم دو مسئله اهمیت دارد؛ صبر و زمان چون میوه صبر شیرین است و زمان بهترین قاضی است.رسالت شرعی، دینی و اخلاقی هر انسانی است که به راحتی قضاوت نکنیم و حافظ آبروی مردم باشیم.

ربیعی در ادامه به قرعه بازی‌های ذوب‌آهن در هفته‌های پایانی فصل اشاره کرده و گفت: قرعه ما به شکلی رقم خورد که در 5 بازی آخر با تیم‌های انتهای ‌جدول بازی کنیم؛ ما هفته گذشته مقابل فولاد برای کسب 3 امتیاز با همه وجود بازی کردیم چون ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم و دوست دارم که ذوب‌آن نسبت به فصول قبل امتیازات بیشتری جمع‌آوری کند و الان هم در جدول شرایط ارتقا برای ما موجود است اما کتمان نمی‌کنم که فولاد نسبت به ما با انگیزه‌تر بود. ما تلاش کردیم تا برای بازی فردا این روحیه را در بازیکنان تیم زنده کنیم و قطعا  برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

محمد ربیعی

وی با بیان اینکه شرایط ذهنی ما و صنعت نفت متفاوت است اما ما هم انگیزه‌های خودمان را داریم، افزود: می‌دانیم بازی سختی پیش‌رو داریم و به شاگردانم توصیه می‌کنم که خودشان را از هر نظر برای بازی فردا آماده کنند.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه فوتبال برای یک سری تیم‌ها نماد زندگی است و در بعضی شهرها رابطه‌ای احساسی‌بین مردم و اعضای تیم وجود دارد، ادامه داد: این موضوع جاذبه بزرگ اجتماعی فوتبال و اهمیت آن  را نشان می‌دهد؛امیدوارم  از مجموعه ذوب‌آهن حمایتی بسیار قدرتمندتری صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه از نتایج ذوب‌آهن در نیم فصل دوم رضایت ندارد، گفت: از تمام هواداران بابت نتایج نیم فصل دوم عذرخواهی می‌کنم، هر چند دست من بسیار خالی بود و اتفاقات نادری در این فصل رخ داد و 5 بازیکن اصلی را در نیم‌فصل از دست دادیم.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: در بعضی از مسابقات حق ما شکست نبود، امیدوارم برای مردم عزیز اصفهان و باشگاه اصیل ذوب‌آهن اتفاقات خوبی رخ دهد و برای همه احترام قائل هستم.

وی در پایان گفت: داوری در نتایج نیم‌فصل دوم ما تاثیرگذار بود، نمی‌توانم بگویم تعیین کننده نبود اما به هر حال اجتناب ناپذیر است؛ برای بازی فردا محروم نداریم، 2 بازیکن مصدوم هستند که باید ببینیم کدام بازیکنان به این بازی خواهند رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/renq5m

آخرین اخبار