تاریخ انتشار: 1402/08/30 13:56
کد خبر: 1261616

برتری ۲ گله ایران مقابل ازبکستان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ با برتری ملی‌پوشان ایران همراه بود.
برتری ۲ گله ایران مقابل ازبکستان در نیمه نخست

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار تاشکند به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. رامین رضاییان (14) و سردار آزمون (38) زننده گل‌های ایران در این بازی بودند.

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، هوجیاکبار آلیجونوف، فاروح سایفیف، روستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف، اودلیبک هامروبکوف، جلولیدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف، الدور شومورودوف، اومار اشمورودوف و هوسنیدین آلیکولوف.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، سامان قدوس (43 - علی کریمی)، مهدی طارمی و سردار آزمون.

داور: محمد عبدالله محمد از امارات

دقیقه 3: هوسنیدین آلیکولوف با خطا روی میلاد محمدی اولین بازیکنی بود که با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

دقیقه 8: مهدی طارمی در محوطه جریمه ازبکستان در برخورد با دروازه‌بان حریف روی زمین افتاد، ولی داور اماراتی اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 14: پاسکاری عالی بازیکنان و پاس دیدنی سردار آزمون به رامین رضاییان رسید و این بازیکن از زاویه بسته موفق شد دروازه ازبکستان را باز کند.

دقیقه 38: سامان قدوس به خوبی از بازیکن ازبکستان توپ‌ربایی کرد و آن را به سردار آزمون رساند تا مهاجم ایران گل دوم را به ثمر برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pbjywd

آخرین اخبار