تاریخ انتشار: 1403/03/14 06:00
کد خبر: 1276563

بیرانوند لو داد؛ کدام ستاره‌های پرسپولیس پیشنهاد میلیون دلاری دارند؟

علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس پرده از پیشنهاد میلیون دلاری برداشت.
بیرانوند لو داد؛ کدام ستاره‌های پرسپولیس پیشنهاد میلیون دلاری دارند؟

به گزارش فرتاک ورزشی

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ، علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ادعای جالبی را مطرح کرد. بیرانوند که بعد از مدت‌ها مقابل دوربین قرار گرفته بود و مصاحبه می‌کرد، ادعای قابل توجهی را مطرح کرد و مدعی شد تیم‌های لیگ برتری به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون دلاری دادند و می‌خواهند برای فصل آینده آن‌ها را به خدمت بگیرند. پیگیری‌های ما در خصوص ادعای بیرانوند نشان می‌دهد سه بازیکن فعلی پرسپولیس برای فصل آینده پیشنهادات سنگینی دریافت کردند.

نفر اول اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس است که مورد توجه یک تیم عربستانی قرار گرفته و باشگاه الاتفاق به این بازیکن پیشنهادی ۴ میلیون دلاری داده است. نفر بعدی مهدی ترابی است که با یک پیشنهاد بسیار سنگین از یک تیم پولدار لیگ برتری مواجه شده ولی خود ترابی تا کنون پاسخی به این پیشنهاد نداده است. نفر سوم خود علیرضا بیرانوند است که از یک تیم داخلی برای دو سال پیشنهادی ۱۲۰ میلیاردی دریافت کرده است.

این تیم لیگ برتری برای سال اول چیزی در حدود یک میلیون دلار به بیرانوند پیشنهاد داده که واقعا مبلغ زیادی سنگین و وسوسه‌کننده‌ای است. با این حال بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و بدون رضایت باشگاه نمی‌تواند جدا شود. با وجود داشتن همچین پیشنهاد سنگین اما خود علیرضا ترجیح می‌دهد تا پایان فوتبالش در پرسپولیس بماند و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkbxq

آخرین اخبار