تاریخ انتشار: 1403/03/14 03:30
کد خبر: 1276554

بهترین‌های لیگ بیست و سوم؛ یک استقلالی، 2تراکتوری و یک سپاهانی/ از پرسپولیسی‌ها هیچ خبری نیست!

بهترین های لیگ بیست و سوم نشان می دهد که پرسپولیس هیچ جایگاهی انفرادی ندارد.
بهترین‌های لیگ بیست و سوم؛ یک استقلالی، 2تراکتوری و یک سپاهانی/ از پرسپولیسی‌ها هیچ خبری نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی

بیست و سومین دوره لیگ برتر در یک رقابت فشرده و دیدنی بین دو رقیب سنتی تا دقایق آخر لیگ ادامه داشت و در نهایت پرسپولیس با گل دقایق پایانی گورگی گولسیانی توانست با نتیجه 1بر0 از سد مس رفسنجان عبور کند و با کسب 68 امتیاز بالاتر از استقلال 67 امتیازی به مقام قهرمانی رسید تا برای هفتمین بار در طی هشت دوره گذشته مقام اول را کسب کرده باشد.

نکته قابل توجه در آمار بهترین‌های لیگ بیست و سوم عدم وجود بازیکنان پرسپولیس است به طوری که آنها در بهترین گلزن، بهترین پاس گل، بهترین کلین شیت سهمی ندارند و در آمارهای انفرادی قافیه را به حریفان خود باخته‌اند اما علی‌رغم نبود بازیکنان در جمع بهترین‌ها، سرخ پوشان توانستند بهترین تیم باشند تا بدانیم که جام تعلق به بهترین تیم تعلق خواهد گرفت و جوایز انفرادی تاثیری در کسب قهرمانی ندارد.

ریکاردو آلوز- سید حسین حسینی-شهریار مغانلو- حسین پورحمیدی

در ایندوره از مسابقات بهترین سنگربان به طور مشترک به سید حسین حسینی از استقلال و حسین پورحمیدی از تراکتور رسید که هر کدام در لیگ بیست و سوم 18 کلین شیت داشته اند.
در لیگ بیست و سوم بهترین پاسور به ریکاردو آلوز رسید که در یک رقابت نزدیک توانست ابوالفضل جلالی را پشت سر بگذارد و با 11 پاس گل ، لقب مهندس لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

و اما در صدر بهترین گلزنانان لیگ بیست و سوم شهریار مغانلو قرار گرفت که توانست 16 گل به ثمر برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrpm8

آخرین اخبار