تاریخ انتشار: 1403/03/19 16:53
کد خبر: 1276860

خبر بد برای بارسایی‌ها؛ دفاع مطمئن تیم به فروش می‌رسد!

بارسلونا در پست دفاع مرکزی بازیکنان زیادی دارد و یک یا چند نفر از آنها را در تابستان خواهد فروخت و تنها یکی از این بازیکنان تحت هیچ شرایطی فروخته نخواهد شد.
خبر بد برای بارسایی‌ها؛ دفاع مطمئن تیم به فروش می‌رسد!

بارسلونا مجبور است که در این تابستان بازیکن بفروشد تا بهترین شانس ممکن را برای بازگشت به قانون ۱:۱ لالیگا داشته باشد و بتواند بدون محدودیت مالی خرید کند. این اولین پنجره نقل و انتقالات هانسی فلیک است و بنابراین این موضوع خیلی مهم خواهد بود و باید برای خروج بازیکنان برنامه‌ریزی شود.

منطقه دفاع مرکزی منطقه اصلی بارسلونا برای فروش بازیکنان است و آنها هشت گزینه دارند که برای دو پست رقابت می‌کنند. رونالد آرائوخو، ژول کونده، پائو کوبارسی، آندریاس کریستنسن و اینیگو مارتینس فصل گذشته در آنجا حضور داشتند، اریک گارسیا و کلمنت لنگله دوران قرضی خود را گذرانده و برگشته‌اند، در حالی که میکائیل فایه ممکن است از تیم B ارتقا یابد.

به گزارش اسپورت، بارسلونا به دنبال فروش حداقل یکی از این بازیکنان خواهد بود و لنگله به احتمال زیاد کاندیدای اصلی برای فروش است، و برای آرائوخو، کونده، گارسیا و فای نیز امکان خروج وجود دارد. تنها بازیکنی که بارسلونا او را به هیچ وجه از دست نخواهد داد پائو کوبارسی است که اخیرا قراردادی سه ساله امضا کرده است. این نوجوان تا سالیان متمادی ستون اصلی دفاع آنها خواهد بود، بنابراین تحت هیچ شرایطی فروخته نمی‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lye8m6

آخرین اخبار