تاریخ انتشار: 1403/02/22 19:35
کد خبر: 1275178

رئال مادرید برد و سقوط گرانادا را تلخ‌تر کرد

قهرمان زودهنگام لالیگا، یک پیروزی دیگر به کارنامه خود اضافه کرد و روی زخم حریف سقوط کرده‌اش نمک پاشید.
رئال مادرید برد و سقوط گرانادا را تلخ‌تر کرد

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم فوتبال رئال مادرید امروز (شنبه) در سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری لالیگا، میهمان گرانادا بود و با تحمیل شکست 4 بر صفر، سقوط میزبانش به دسته دوم را برای آن تلخ‌تر کرد.

رئالی‌ها که پیش از این قهرمانی‌شان مسجل شده بود، با وجود اینکه نیازی به امتیازات این بازی نداشتند، به حریف خود رحم نکردند و با گل‌های فران گارسیا در دقیقه 38، آردا گولر در دقیقه 2+45 و براهیم دیاس در دقایق 49 و 59 آن را در هم کوبیدند.

این نتیجه رئال مادرید را به امتیاز 90 رساند و در سوی دیگر گرانادا را با 21 امتیاز در رده نوزدهم جدول نگه داشت. گرانادا ساعاتی قبل از این مسابقه به دلیل پیروزی مایورکا برابر لاس‌پالماس و غیرممکن شدن جبران فاصله‌اش با تیم هفدهم جدول (رایووایکانوی 34 امتیازی) به دسته دوم سقوط کرده بود. گرانادا پس از آلمریا دومین تیمی است که به دسته دوم فوتبال اسپانیا سقوط می‌کند. کادیس 26 امتیازی که در رده هجدهم قرار دارد، دیگر نامزد سقوط به دسته دوم است.

نتایج کامل بازی‌های امروز لالیگا به شرح زیر است:

مایورکا یک - لاس‌پالماس صفر

ویارئال 3 - سویا 2

گرانادا صفر - رئال مادرید 4

در آخرین بازی امروز لالیگا، از ساعت 22:30 اتلتیک بیلبائو میزبان اوساسونا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از رئال مادرید 90 امتیازی، جیرونا با 75 امتیاز دوم است و بارسلونا با 73 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. اتلتیکومادرید هم با 67 امتیاز رده چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrmr9

آخرین اخبار