تاریخ انتشار: 1403/03/28 19:01
کد خبر: 1277432

ستاره چک: نباید هیچ فرصتی به رونالدو بدهیم

توماس سوچک، هافبک تیم ملی چک، می‌گوید آن‌ها نمی‌توانند هیچ فرصتی در بازی فردا به کریستیانو رونالدو بدهند.
ستاره چک: نباید هیچ فرصتی به رونالدو بدهیم

تیم ملی فوتبال چک در بازی‌های دور گروهی یورو 2024 فردا شب در گروه F به مصاف تیم ملی پرتغال خواهد رفت.

توماس سوچک، هافبک چک، در نشست خبری پیش از این بازی گفت: «ما بازی را در نتیجه 0-0 و برابر آغاز خواهیم کرد و شانس ما برای نتیجه‌گرفتن زیاد است. هر یک امتیاز هم در این گروه مهم است. همه ما می‌خواهیم صعود کنیم و از لحظه اول تا آخرین لحظه همه چیز را برای این هدف به کار خواهیم گرفت.»

وضعیت ورزشگاه؟

از قطار لایپزیش تا هتل سه دقیقه پیاده‌روی بود. سپس در استادیوم تمرین کردیم. امروز ورزشگاهی را دیدیم که معتقدم طرفداران زیادی از چک ما را تشویق خواهند کرد. امیدوارم فردا بعد از بازی احساسات بسیار خوبی داشته باشیم.

روحیه تیم؟

من از روحیه خودم و تمام تیم خوشحالم. ما یک اردوی تمرینی عالی پنج روزه در هامبورگ داشتیم. ما دو روز است که در لایپزیش هستیم و من و هم‌تیمی‌هایم احساس خوبی داریم. ما در شرف انجام یکی از بزرگترین بازی‌های دوران حرفه‌ای خود هستیم.

2044765

پرتغال؟

ما از کیفیت پرتغال باخبر هستیم؛ آن‌ها نه تنها در گروه، بلکه در تورنمنت نیز یکی از مدعیان قهرمانی هستند. سخت خواهد بود؛ اما می‌خواهیم از دقیقه اول تا آخر مصمم باشیم. هر ثانیه برای ما حساس خواهد بود.

کریستیانو رونالدو؟

می‌دانیم که اگر کریستیانو به موقعیتی برسد، گل خواهد زد. ما نباید به او هیچ فضا و فرصتی بدهیم اما این فقط مربوط به او نیست. آن‌ها 25 بازیکن دیگر از بهترین تیم‌های اروپا را در اختیار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6xbp

آخرین اخبار