تاریخ انتشار: 1403/03/28 17:52
کد خبر: 1277416

سپاهان و فرصت عبور از همشهری

سپاهان اصفهان با رسیدن به فینال جام حذفی فوتبال ایران شانس این را دارد تا برای پنجمین بار به قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.
سپاهان و فرصت عبور از همشهری

تیم‌های استقلال و پرسپولیس که هر کدام با هفت عنوان قهرمانی پرجام‌ترین تیم‌های رقابت‌های جام حذفی در فصل جاری این رقابت‌ها خیلی زود و در مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی با شکست مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از این جام کنار رفتند.

در عین حال سپاهان به عنوان یکی دیگر از پرافتخارترین تیم‌های این رقابت‌ها با پیروزی مقابل گل گهر سیرجان حالا فرصت این را دارد تا با پیروزی مقابل مس رفسنجان به پنجمین قهرمانی رقابت‌های حذفی دست یابد.

سپاهان و ذوب آهن هر دو تیم اصفهانی پرافتخار این رقابت‌ها بعد از استقلال و پرسپو.لیس هر کدام چهار قهرمانی در جام حذفی در کارنامه دارند ضمن اینکه ذوبی‌ها یک بار هم در فینال این رقابت‌ها شکست خورده‌اند.

2027597

با این وجود سپاهان شانس این را دارد تا با پیروزی مقابل مس رفسنجان در فینال  و رسیدن به پنجمین قهرمانی از ذوب‌آهن سبقت گرفته و تبدیل به سومین تیم پرجام این رقابت‌ها شود.

آخرین بار سپاهان در فینال جام حذفی فصل 92-91 در ورزشگاه آزادی و در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و قهرمان شد و حالا بعد از یازده سال فرصت این را دارد تا دوباره به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

2030069

سپاهان در مراحل قبلی تیم‌های شمس آذر قزوین، استقلال ملاثانی، ملوان انزلی و گل گهر سیرجان را شکست داده و به فینال راه یافت. در طرف مقابل مس رفسنجان با حذف استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم اراک راهی فینال شد.

فینال جام حذفی پنجشنبه شب این هفته 31 خردادماه ساعت 20 در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار می‌شود، هر چند اخباری درباره تغییر احتمالی محل برگزاری فینال نیز شنیده شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblpgo

آخرین اخبار