تاریخ انتشار: 1395/12/09 20:25
کد خبر: 226288

می دانیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است/ با تمام قدرت مبارزه می کنیم

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: می دانیم که پرسپولیس یک تیم قدرتمند در ایران است که صدرنشین لیگ کشورش است.
می دانیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است/ با تمام قدرت مبارزه می کنیم

 خاویر آگیره در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه برابر پرسپولیس که عصر امروز دوشنبه در ابوظبی امارات برگزار شد گفت: بازی سختی در دیدار نخست داشتیم و بازی سخت تری برای دومین دیدار داریم.

 

وی افزود: دیداری که با پرسپولیس داریم دیدار اول با قطر هم سخت تر است. پرسپولیس در ایران صدرنشین است و می دانم که یک مربی خوب در اختیار دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات خاطرنشان کرد: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و می دانیم که یک بازی سخت با تیمی قدرتمند داریم. ما سه امتیاز بازی را می خواهیم و باید آن را به هواداران هدیه کنیم.

 

این مربی در مورد ناهماهنگی های تیمش در دیدار اول گفت: ما مصدومیت های زیاد و طولانی را مدتی را تجربه کردیم و با گذشت زمان توانستیم بهتر باشیم. در دیدار با الریان انتخاب های زیادی نداشتیم و از زوجی استفاده کردیم که اشتباهات زیادی را مرتکب شدند اما برای بازی فردا برنامه های بهتری داریم و مصدومیت ها نیز برطرف شدند.

 

آگیره در پایان گفت: می دانیم که چه تیم قدرتمندی برابر ما قرار دارد. این تیم شهرت زیادی دارد و مربی بسیار خوبی در این تیم حضور دارد. پرسپولیس در ایران نتایج بسیار خوبی گرفته اما ما نیز برابر این تیم با قدرت ظاهر خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4podlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گواردیولا و شاگردانش در منچستر سیتی پول گرفتند تا بیایند در بازی با پرسپولیس الوحده را تشویق کنند