تاریخ انتشار: 1398/11/12 19:21
کد خبر: 72516

مخالفت باشگاه استقلال با استعفای فتح الله زاده

سرپرست باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده از سرمایه‌های استقلال است و به غیر از من، دیگر اعضای هیئت مدیره هم با استعفای او مخالف هستند.
مخالفت باشگاه استقلال با استعفای فتح الله زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال  در خصوص گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت: تاکنون  برای پُست مدیرعاملی باشگاه هیچ تصمیمی گرفته نشده است. امیدوارم هیئت مدیره هر چه زودتر در این باره تصمیم گیری کند تا نتیجه را به اطلاع وزیر ورزش برسانیم. هیئت مدیره  باید مدیرعامل باشگاه را انتخاب کند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. انشاالله  هیئت مدیره به زودی مدیرعامل را انتخاب می‌کند.  

خلیل زاده درباره استعفای فتح الله زاده از هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده در روز تعطیل استعفا کرد، اما به غیر از من، منزوی و فتحی هم با استعفای او مخالفت کردند. اعضای هیئت مدیره به لحاظ قانونی نمی‌توانند چنین مخالفتی کنند، اما ما مخالفت خودمان را به وزارت ورزش اطلاع دادیم، زیرا فتح الله زاده از سرمایه‌های باشگاه استقلال است.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر بازی حساس شهرآورد را در پیش داریم و باید روی این بازی تمرکز کنیم. تیم ما با انجام ۲ بازی، به افتخارات زیادی دست یافته است. ابتدا باید شهرآورد برگزار شود و پس از آن درباره انتخاب مدیرعامل، تصمیم گیری کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که با وجود تضمین AFC به باشگاه‌های ایرانی، آیا همچنان خطر محرومیت از میزبانی برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد گفت: AFC یک بیانیه منتشر کرده بود که به سرعت آن را اصلاح کرد؛ بنابراین بازی‌ها با همان روندی که توافق شده بود برگزار می‌شود و بازی‌های برگشت در ایران برگزار خواهد شد. اینکه گفته می‌شود کمیته امنیت AFC  بار دیگر باید شرایط امنیتی ایران را بررسی کند، درست نیست.  

خلیل زاده درباره انتقاد شرکت تامین کننده البسه استقلال از مجیدی به دلیل پوشاندن آرم این شرکت گفت: ما با این شرکت قرارداد داریم. فردا باید در این خصوص با مجیدی صحبت کنم و سپس درباره این موضوع اطلاع رسانی خواهم کرد. این مسئله خیلی مهم نیست و نباید در این مقطع ذهن هواداران ما را معطوف به این مسائل کنیم. این اتفاق یک سوء تفاهم است که انشاالله به زودی حل می‌شود.

سرپرست استقلال درباره پاداش اعضای تیم بابت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: روزی که از مالزی به ایران برگشتم، به هتل محل اقامت تیم رفتم و از موسوی برادر ارجمندم که شخص بسیار عزیز و شریفی است، خواهش کردم همراه تیم به دوبی و دوحه برود، زیرا به دلیل مشکلاتی که داشتم نمی‌توانستم تیم را در این سفر همراهی کنم. موسوی هم مشغله‌های زیادی داشت، اما به هر ترتیب همراه با تیم رفت و در این سفر‌ها تیم را مدیریت کرد، اما باید بگویم پاداش‌هایی که پرداخت شده، از طرف باشگاه بوده است. موسوی در این سفر‌ها برای باشگاه درآمدزایی کرد و پاداش بازیکنان از همین درآمد‌ها که متعلق به باشگاه بود، پرداخت شد.

او افزود: در حال حاضر تیم روند رو به رشدی را در پیش گرفته و بازیکنان با نشاط و انگیزه بالا به کارشان ادامه می‌دهند. بازیکن بلغارستانی هم امروز رسما به تیم اضافه شده و  در هتل، به تیم ملحق شد. امیدوارم که امروز بازی خیلی خوبی انجام دهیم و برابر پرسپولیس هم نمایش خوبی داشته باشیم.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p887a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر بیخ گوش دو بازیکن استقلال در آستانه دربی