تاریخ انتشار: 1403/03/11 20:21
کد خبر: 1276412

استقلال- پیکان؛ جدال مرگ و زندکی دو اسطوره استقلال /نکونام دنبال قهرمانی، عنایتی در اندیشه بقا

استقلال تهران و پیکان تهران یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.
استقلال- پیکان؛ جدال مرگ و زندکی دو اسطوره استقلال /نکونام دنبال قهرمانی، عنایتی در اندیشه بقا

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال تهران و پیکان تهران در هفته پایانی لیگ بیست و سوم در حالی برابر هم صف آرایی خواهند کرد که جواد نکونام و شاگردانش برای کسب مقام قهرمانی به میدان خواهند آمد و در آن سوی میدان رضا عنایتی و شاگردانش برای بقا در لیگ برتر تا پای جان خواهند جنگید.

استقلال در حال حاضر با کسب 64 امتیاز و یک امتیاز کم‌تر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارد و بی‌رحمانه برابر پیکان حاضر خواهد شد تا شاید با کسب سه امتیاز از این میدان سخت، امیدوار به این باشد که اوسمار و شاگردانش برابر مس رفسنجان امتیاز از دست بدهند تا شادی به اردوی آبی‌ها بیایید.

نکته قابل توجه در این بازی تقابل بهترین خط دفاعی لیگ برتر و یکی از ضعیف‌ترین خط حمله‌های لیگ است، جایی که مدافعان استقلال تنها 15 گل در این فصل دریافت کرده‌اند و از سویی دیگر مهاجمان پیکانی قرار دارند که تنها 25 گل به ثمر رسانده‌اند تا سومین خط حمله ضعیف را به خود اختصاص داده باشند.

رضا عنایتی در این بازی در مرحله اول به فکر پیروزی است تا خیالش بابت بقا صرف نظر از هر نتیجه دیگری که تیم‌های انتهایی جدول دارند، راحت بشود اما اگر این امر برای عنایتی و شاگردانش محقق نشود ، آنها به کسب یک امتیاز هم رضایت خواهند داد تا منتظر نتیجه تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان با رقبایشان باشند.

پیکان در حال حاضر با کسب 27 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و اگر استقلال خوزستان 25 امتیازی و فولاد خوزستان 26 امتیازی هر کدام در برابر حریفان خود شکست بخورند و حتی مساوی کنند، عنایتی و شاگردانش هم چنان در لیگ برتر باقی خواهند ماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyelge

آخرین اخبار