تاریخ انتشار: 1396/03/29 23:43
کد خبر: 202354

مدافع محبوب استقلال و دوستان عزیزش در قطر چه کردند؟!

مدافع محبوب استقلال و دوستان عزیزش در قطر چه کردند؟!

 «باید ببینم در کنارم چه کسی بازی می‌کند تا در سال منتهی به جام جهانی به تیم ملی دعوت شوم!!» این جمله‌ای است از زبان پژمان منتظری که به نظر می‌رسد یکی از شروط یا لااقل یکی از ملاحظات اصلی او در راه بازگشت به استقلال است.

شاید او از نگاه خودش چنین برخوردی را حرفه‌ای بداند اما این نگاه نشان می‌دهد که برای او شخص خودش مهم تر از استقلال است و اگر مسئولان این باشگاه قول هایی به او بدهند و مطابق نظر او عمل کنند، مصداق بازیکن سالاری محض است.

احتمالا او نگران وضعیت خط دفاعی استقلال است و این که شاید با ضعف خط دفاع تیم باشگاهی‌‎اش، کی‎روش دیگر او را به تیم ملی دعوت نکند. اما سوالی که می‌شود از منتظری بازیکن محبوب هواداران استقلال پرسید این است که در این 3 سالی که در قطر بازی کرد چه کسی زوج او بود! در فصل آخر حضور منتظری در الاهلی قطر این تیم در لیگ ستارگان 45 گل دریافت کرد اما کارلوس کی‌روش بدون توجه به این آمار ضعیف پژمان را به تیم ملی دعوت کرد و اتفاقا بیشتر از همیشه به او بازی داد و جلال حسینی را نیمکت‌نشین کرد. به این ترتیب نگرانی منتظری بی‎‌مورد به نظر می‎رسد و او اگر از خودش اطمینان دارد نباید نگران زوجش در خط دفاع استقلال باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvkn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای بسیارخوش نقل‌و انتقالاتی برای استقلالی‌ها/ یک خرید جدید قطعی شد/ توفق با ستاره محبوب برای تمدید قرارداد

ستاره هایی که برای نیمکت نشینی آبی پوش نمی شوند