تاریخ انتشار: 1396/03/27 18:58
در روزهای جنگ سهامداران باشگاه؛
کد خبر: 202878

بازیکنان ایرانجوان یکی پس از دیگری جدا می‌شوند/ به خواب‌زده‌های مسئول!

احسان اسدزادی،حجت اسلامی،حسین موجی ،سعید ابراهیم پور،علی دهقان،مهدی قائدی شش بازیکن فصل گذشته ایرانجوان بوشهر رسما به تیمهای دیگر پیوستند.
بازیکنان ایرانجوان یکی پس از دیگری جدا می‌شوند/ به خواب‌زده‌های مسئول!

به گزارش فرتاک ورزشی، این شش خروجی از تیم سازنده بوشهری شاید برای برخی موجب افتخار باشد اما در حقیقت این حراجی بازیکن در روزهای بی تدبیری و دعواهای داخلی باشگاه خبر جالبی نیست.تیم قدیمی و سازنده بوشهری که در حال حاضر مدیر عامل آن برای فروش امتیاز اعلام آمادگی کرده روزگار عجیبی را سپری می کند که در نوع خود می تواند جالب توجه باشد!

در اینکه ایرانجوان در چند سال اخیر یکی از سازنده ترین باشگاه های لیگ دسته اول بوده که ستاره های بزرگی را به فوتبال ایران تحویل داده ،هیچ شکی نیست .این باشگاه در طول  سالهای گذشته و با وجود خروج زیاد بازیکنان در طول فصل ،باز هم در عرصه سازندگی بازیکن بخصوص در تیمهای پایه خود موفق نشان داده و همین موجب دلگرمی مدیران این باشگاه شده است.

در روزهای اخیر خبر پیوستن شش بازیکن موثر فصل قبل ایرانجوان به تیمهای مختلف لیگ برتری و لیک یکی،هواداران این تیم را بیش از گذشته نگران کرده است.

این در حالی است که طی روزهای گذشته میان طرفین مدعی در باشگاه مذاکرات امیدوار کننده ای برگزار نشده و تنها خبر فروش امتیاز ایرانجوان در صدر اخبار قرار گرفته،خبری که برخی آن را بیشتر شبیه یک شوخی می دانند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bv6m5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع ایرانجوان بوشهر به نفت مسجدسلیمان پیوست
با عقد قراردادی یک ساله؛

دروازه‌بان ایرانجوان بوشهر به مس رفسنجان پیوست
اولین ورودی مس رفسنجان/ بابلی‌ها بازهم رکب خوردند؛