تاریخ انتشار: 1395/12/15 01:14
کد خبر: 225178

مرد اول خوزستان و گل های سه امتیازی

10 دقیقه قبل از پایان نیمه اول مسابقه خانگی استقلال خوزستان با ماشین‌سازی تبریز، پاسِ تماشایی مهدی زبیدی و ضربه دقیق حسن بیت‌سعید، توپ را به تور دروازه تیم مهمان رساند.
مرد اول خوزستان و گل های سه امتیازی

 این، اولین و آخرین گل مسابقه بود و همه 3 امتیاز این جدال را برای پسران پورموسوی حفظ کرد. آن‌ها به سبک مسابقه‌های هفته‌های گذشته لیگ قهرمانان آسیا، به بهترین شکل از اندوخته‌شان استفاده کردند و با این برتری حداقلی، به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند. مرد اول استقلال خوزستان در مسیر رسیدن به این پیروزی، حسن بیت‌سعید بود. ستاره‌ای که برای نهمین بار در لیگ شانزدهم دروازه رقبای استقلال خوزستان را باز کرد و بعد از ناکامی در راه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا، در دومین مسابقه متوالی در لیگ برای استقلال گلزنی کرد.

این اولین بار نبود که گل بیت‌سعید، 3 امتیاز مسابقه را برای استقلال خوزستان به ارمغان می‌آورد. او در جدال هفته دوم با استقلال تهران، هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا 3 امتیاز کلیدی این بازی را برای تیم پورموسوی به دست بیاورد. بیت‌سعید در نبردِ هفته پانزدهم با صبا نیز تک‌گل مسابقه را وارد دروازه حریف کرد. دو هفته بعد، یک ایستگاهی3 امتیازی دیگر از بیت سعید از راه رسید تا استقلال در تهران شکست ناباورانه‌ای را تجربه کند.  بیت‌سعید حالا با یک گل کلیدی دیگر، ماشین‌سازی را از مقابل راه استقلال خوزستان برداشته است تا ثابت شود که درخشش این بازیکن در فوتبال ایران تنها محدود به یک فصل نبوده است. او شاید یک سوپراستار و یک فوروارد همه‌کاره نباشد اما در مسابقه‌های زیادی، سرنوشت را به سود استقلال خوزستان تغییر داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b65d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صحبتهای پورموسوی و علایی پس از اولین پیروزی آسیایی+فیلم