تاریخ انتشار: 1403/03/19 19:17
به ما ارتباطی نداشت کدام تیم قهرمان می‌شود؛
کد خبر: 1276872

حرف‌های جدید در مورد گل جنجالی پرسپولیس

میثم تیموری می‌گوید مس رفسنجان لایق‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است.
حرف‌های جدید در مورد گل جنجالی پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

مس رفسنجان که لیگ بیست و سوم را در رتبه دهم جدول به پایان رساند، این روزها تمرینات خود را برای تقابل با آلومینیوم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دنبال می‌کند این شانس را دارد که با عنوان قهرمانی این رقابت‌ها وارد تعطیلات شود.

میثم تیموری در خصوص این فصل از مسابقات لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: امسال کیفیت لیگ خیلی بالا بود اما متاسفانه در نیم فصل اول تعطیلات به قدری زیاد بود که دقیقا یک سال است در حال تمرین هستیم. از طرفی الان همه تیم‌ها در استراحت هستند و فقط چهار تیم برای جام حذفی تمرین می‌کنند. فکر می‌کنم خیلی بهتر از اینها می‌توانستند لیگ و جام حذفی را تمام کنند؛ نه به نیم فصل اول که ۴۵ روز، ۴۵ روز استراحت می‌کردیم و نه در نیم فصل دوم که هر چهار روز بازی می‌کردیم. البته دست سازمان لیگ هم کمی بسته بود و مجبور بودند.

او در مورد شرایط خودش در طول این فصل توضیح داد: امسال نسبت به دو سال قبل، سال خیلی خوبی بود و از لحاظ کیفیتی شرایط خوبی داشتیم. در مجموع فکر می‌کنم هم برای آقای ساکت الهامی و هم برای آقای نویدکیا فصل خوبی بود. البته می‌توانستیم رتبه بهتری در جدول داشته باشیم اما بدشانس بودیم و مسائلی دست به دست هم داد که این اتفاق رخ ندهد؛ کیفیت تیمی ما خیلی بالاتر از رتبه‌ای بود که در پایان در آن قرار گرفتیم و قطعا هر کسی که بازی تیم ما را دیده باشد هم متوجه این موضوع شده است.

تیموری درباره بازی حساس هفته پایانی مس برابر پرسپولیس عنوان کرد: بازی خیلی حساسی بود و سرنوشت قهرمانی به ما گره خورده بود. جو خیلی سنگینی در استادیوم آزادی وجود داشت اما ما خیلی خوب بازی کردیم و در نهایت هم با یک گل آفساید شکست خوردیم و پرسپولیس قهرمان شد. بازی برابر پرسپولیس و استقلال در آزادی و در برابر آن تعداد هوادار سخت است اما دیدید که پرسپولیس برابر ما موقعیت آنچنانی نداشت و ما روی یک اشتباه داوری گل خوردیم. در هر صورت فوتبال است و این اتفاق پیش می‌آید.

او ادامه داد: ما هیچ کاری به اینکه چه تیمی قهرمانی می‌شود و چه تیمی سقوط می‌کند، نداشتیم. همانطور که آقای نویدکیا گفتند ما فقط دوست داشتیم فوتبال زیبای خودمان را بازی کنیم و همین اتفاق هم افتاد. ما فوتبال خوب و رو به جلویی بازی می‌کردیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم و بازی برایمان درنیامد. در مجموع اینکه چه تیمی قهرمان می‌شد، ارتباطی به ما نداشت و از این بابت فشاری روی خودمان نگذاشته بودیم.

این بازیکن درباره اعتراضاتی که داوری‌های این فصل از مسابقات، به ویژه دیدار مس و پرسپولیس، وجود داشت، گفت: اشتباهات داوری پیش می‌آید. شاید منِ بازیکن هم در پست خودم اشتباه کنم. اینکه بگوییم داور از قصد این کار را کرده، درست نیست. خودشان می‌دانند و خدای خودشان. برای مثال من نمی‌توانم بگویم داور بازی با پرسپولیس عمدا به سود حریف قضاوت کرد. من در جایگاهی نیستم که چنین حرفی بزنم. به نظر من در آن بازی هم آقای عرب براقی خوب سوت زد و مشکلی نبود، فقط همان صحنه آفساید باعث شد کارهای خوب دیگر ایشان دیده نشود.

تیموری در پاسخ به سوالی درباره محرم نویدکیا اظهار داشت: آقای نویدکیا اصلا نیازی به تعریف من ندارند. من فقط می‌توانم بگویم ایشان یک انسان شریف، بزرگ و باشخصیت و دوست‌داشتنی هستند و کار کردن با ایشان لذت دارد.

وی در خصوص شرایط مالی مس در این فصل توضیح داد: مشکل مالی در همه تیم‌ها هست اما خدا را شکر با پیگیری آقای پورمحمد خیلی از مشکلات مالی ما حل شده است.‌ نمی‌گویم مشکل مالی نداریم اما آقای پورمحمد توانستند بخشی از مشکلات را حل کنند و در تلاش هستند تا شرایط از این هم بهتر شود. روزهایی بود که ما ۲-۳ ماه پول نگرفتیم اما بازیکنان به قدری بزرگ و باشعور و باشخصیت هستند که این مسائل یک درصد هم روی کیفیت فنی‌شان تاثیر نداشت و بهترین عملکرد را داشتیم.

بازیکن مس در مورد حضور این تیم در نیمه نهایی جام حذفی گفت: چهار تیمی که به این مرحله رسیده‌اند، تیم‌های خوبی هستند و ما هم شرایط خوبی داریم. ما استقلال، تراکتور و پیکان را حذف کردیم و لایق قهرمانی هستیم. ما دو مدعی را کنار زدیم تا به این مرحله رسیدیم. الان هم با تمرکز بالا تمرین می‌کنیم تا اول از این مرحله صعود کنیم و بعد به فینال فکر کنیم. الیته قطعا آلومینیوم اراک، سپاهان و گل‌گهر هم همین هدف را دارند اما در نهایت تیمی موفق می‌شود که کمترین اشتباه را داشته باشد.

تیموری در پایان درباره آینده‌اش نیز توضیح داد: من یک سال دیگر قرارداد دارم. البته پیشنهاداتی دارم اما همه چیز را به باشگاه سپرده‌ام و تمام تمرکزم روی جام حذفی است و تنها هدفم قهرمانی در این مسابقات است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55moeq

آخرین اخبار