تاریخ انتشار: 1403/03/19 21:42
کد خبر: 1276877

پیروزی قاطع اسپانیا و شکست پرتغال در شب نیمکت‌نشینی رونالدو

بازی‌های دوستانه ملی با برد پرگل تیم ملی اسپانیا و شکست پرتغالی‌ها ادامه پیدا کرد.
پیروزی قاطع اسپانیا و شکست پرتغال در شب نیمکت‌نشینی رونالدو

به گزارش فرتاک ورزشی

 در چارچوب بازی‌های دوستانه فوتبال در رده ملی، شب گذشته (شنبه) چندین بازی در نقاط مختلف قاره اروپا برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی اسپانیا، بلژیک و پرتغال به میدان رفتند.

پرتغال سرگروه و مدعی اصلی صعود گروه F یورو 2024 در ورزشگاه ناسیونال شهر اویراس میزبان کرواسی یکی از تیم‌های گروه B (گروه مرگ یورو) بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمانش واگذار کرد.

در این بازی که کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان پرتغالی‌ها از روی نیمکت‌ نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش بود، لوکا مودریچ کاپیتان کروات‌ها در دقیقه 8 از روی نقطه پنالتی گل نخست را به ثمر رساند. دیوگو ژوتا در دقیقه 48 کار را برای پرتغال به تساوی کشاند، اما آنته بودیمیر در دقیقه 56 گل برتری تیم میهمان را زد.

براساس این گزارش، در ورزشگاه فرندز آره‌نا شهر استکهلم، تیم ملی سوئد یکی از جاماندگان یورو 2024، میزبان صربستان بود و این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به میهمانش باخت. سرگی میلینکوویچ ساویچ در دقیقه 18، الکساندر میتروویچ در دقیقه 60 و دوشان تادیچ در دقیقه 70 گل‌های صربستان را در این بازی به ثمر رساندند.

نبرد تیم‌های ملی سوئیس و اتریش در سنت‌گالن سوئیس هم با تساوی یک - یک همراه بود. کریستوف بائوم‌گارتنر در دقیقه 5 گل نخست را برای اتریش به ثمر رساند و سیلوان ویدمر در دقیقه 26 گل تساوی را برای سوئیس زد.

در نبرد همسایگان منطقه اسکاندیناوی نیز این تیم ملی دانمارک بود که موفق شد نروژ را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد. پیر امیل هویبرگ، یانیک وسترگارد و یوسف پولسن به ترتیب در دقایق 12، 21 و 90 برای دانمارک گلزنی کردند و ارلینگ هالند تنها گل نروژ میهمان را در دقیقه 72 به ثمر رساند.

بلژیک یکی دیگر از تیم‌های مدعی یورو 2024 هم شب گذشته به میدان رفت و پذیرای لوکزامبورگ بود که این بازی با برتری 3 بر صفر بلژیکی‌ها همراه بود. دبل روملو لوکاکو در دقایق 42 و 57 و گلی دیگر از لئاندرو تروسار در دقیقه 81 منجر به برتری شیاطین سرخ اروپا شد.

همچنین در آخرین بازی تیم ملی اسپانیا در شهر مایورکا پذیرای ایرلند شمالی بود و این تیم را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید. پدری دو بار در دقایق 12 و 29، آلوارو موراتا در دقیقه 18، فابیان رویس در دقیقه 35 و میکل اویارسابال در دقیقه 60 برای اسپانیا گلزنی کردند. این در حالی بود که ایرلندی‌ها با گل دقیقه 2 دنیل بالارد توانسته بودند میزبان‌شان را غافلگیر کنند.

رقابت‌های یورو 2024 روز جمعه هفته جاری با مصاف تیم‌های ملی آلمان و اسکاتلند آغاز خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqpnv

آخرین اخبار