تاریخ انتشار: 1396/08/26 16:19
کد خبر: 173427

همراهی استحقاری با علی دایی در مناطق زلزله زده

علی دایی با حضورش در مناطق زلزله زده یکبار دیگر نشان داد که ورزشکاری با نگاهی انساندوستانه می باشد.
همراهی استحقاری با علی دایی در مناطق زلزله زده

،علی دایی اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس، دیروز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه(ثلاث باباجانی) رفت و کمک های مردمی را به نمایندگی از آنها در بین مردم این منطقه زلزله زده تقسیم نمود تا بار دیگر نشانه های انسانی و متفاوت بودن با خیلی از ورزشکاران و سیاستمداران را در او مشاهده نماییم که جا دارد از این نگاه انسانی و همواره در کنار مردم بودن این چهره دوست داشتنی تشکر ویژه داشته باشیم.

اما در کنار علی دایی و در زمان بازدید از مناطق زلزله زده، یک مربی فوتبال کرمانشاهی هم حضور داشت، و او کسی نبود به غیر از فرشید استحقاری که در حال حاضر مربیگری بادران تهران در لیگ دسته اول فوتبال کشور را بر عهده دارد.

استحقاری یکی از مربیان اخلاق گرای فوتبال کشور می باشد که همواره سعی در ایجادتفاهم و دوستی در بین کرمانشاهیان و جامعه فوتبالی بوده و با نکاهی مثبت به موضوع ها می اندیشید که می تواند در نوع خود بسیار ارزشمند باشد..

علی دایی- فرشیداستحقاری

او این بار هم در کنار بزرگمرد ورزش ایران، به کرمانشاه آمد و در شهرستان ثلاث باباجانی و دوشادوش علی دایی و همراهانش به بازدید از مناطق زلزله زده پرداخت و شهریار فوتبال ایران را در این راه همراهی نمود که جا دارد از او بعنوان یک کرمانشاهی دوست داشتنی که در تهران مورد وفاق و اعتماد خیلی از فوتبالیست ها می باشد تشکر ویژه داشته باشیم و به او خسته نباشید بگوییم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xzql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پست اینستاگرامی علی دایی در رابطه با زلزله کرمانشاه +عکس