تاریخ انتشار: 1399/01/30 20:38
کد خبر: 64927

اتلتیکومادرید جدید ترین مشتری سردار آزمون

یک وبسایت ایتالیایی خبر داد که باشگاه ناپولی برای جذب سردار آزمون با اتلتیکو مادرید رقابت می‌کند.
اتلتیکومادرید جدید ترین مشتری سردار آزمون

سردار آزمون پس از درخشش با پیراهن تیم زنیت سن پترزبورگ دوباره مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته و احتمال دارد در تابستان با تجربه یک انتقال بزرگ، راهی تیم دیگری در خارج از لیگ روسیه شود. در روزهای اخیر ناپولی به عنوان جدی ترین مشتری او به حساب می‌آمد و حتی مدیر ورزشی زنیت هم در این باره اظهار نظر کرد اما حالا روزنامه ایتالیایی Corriere del Mezzogiorn خبری جدید را منتشر کرده است.

این روزنامه که خبرش در وبسایت هایی چون فوتبال ایتالیا بازنشر شده، در توصیف سردار آزمون می‌نویسد او تمام دوران حرفه ای خود را در لیگ روسیه سپری کرده است. در تیم های روبین کازان و روستوف حضور داشت و سال 2019 به زنیت سن پترزبورگ ملحق شد و حالا باشگاه ناپولی برای جذب این بازیکن اقدام می‌کند.

نکته جالب این که روزنامه Corriere del Mezzogiorn در ادعایی جدید نوشته که ناپولی برای جذب سردار آزمون علاوه بر وستهام انگلستان، با تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا هم رقابت خواهد کرد. این در حالی است که نام اتلتیکو در هفته های اخیر به هیچ عنوان مطرح نبود و امروز از سوی این رسانه به میان آورده شده است.

همچنین قیمت مهاجم ایرانی 25 میلیون یورو تخمین زده شده. فوتبال ایتالیا نیز با تمجید از آزمون اعلام کرد که وی این فصل 14 گل برای زنیت زده و سابقه 31 گل ملی هم دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486d9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی اتلتیکومادرید در پاسخ به خبرنگارایرانی: آزمون و عزت اللهی بازیکنان خطرناکی هستند
روستوف با روبین‌کازان فرق دارد؛