تاریخ انتشار: 1395/09/12 22:11
هفته پنجم لیگ برتر فوتسال گلستان؛
کد خبر: 245492

صعود تیم گلستان فلز طبرستان به رتبه دوم/ بندرترکمن صدرنشین ماند

رقابت های لیگ برتر فوتسال استان گلستان با تداوم صدرنشینی تیم بندرترکمن و صعود تیم گلستان فلز طبرستان به رتبه دوم پیگیری شد.
صعود تیم گلستان فلز طبرستان به رتبه دوم/ بندرترکمن صدرنشین ماند

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال استان گلستان عصر جمعه با انجام چهار دیدار برگزار شد که در تمام بازی ها نتایج نزدیکی رقم خورد.

در شهرستان گالیکش تیم نیلکوه این شهر به مصاف تیم بندرترکمن صدرنشین رقابت ها رفت و با نتیجه سه بر دو نتیجه را واگذار کرد. شاگردان علی پورقاز با این پیروزی در صدرجدول باقی ماندند.

تیم های دوم و سوم جدول در سالن سرداران علی آبادکتول به مصاف هم رفتند که این بازی تنها یک گل در پی داشت که آن هم سهم میهمان بود. گلستان فلز طبرستان گرگان با هدایت محسن احمدی با پیروزی بر تیم بازرگانی لیان جای این تیم در رتبه دوم را گرفت.

شاگردان محسن رضایی در تیم شهدای نودیجه گرگان نیز در پرگل ترین بازی هفته با حساب چهار بر سه از سد پیام جلین گذشتند و به دومین بردش دست یافتند.

در سالن شهیدمهاجری رامیان نیز تیم قعرنشین شهدای حرم رامیان در ادامه شکست های خود این بار با حساب سه بر دو مغلوب پوشاک قرن 21 گرگان شد و در انتهای جدول باقی ماند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال گلستان تیم های بندرترکمن و گلستان فلز طبرستان گرگان با 12 امتیاز و بر حسب تفاضل گل اول و دوم هستند و سه تیم 9 امتیازی پیام جلین، پوشاک قرن 21 و بازرگانی لیان در رتبه های بعدی قرار دارند.

هفته ششم این رقابت ها جمعه 19 آذر پیگیری می شود که طبق برنامه تیم های بندرترکمن و گلستان فلز طبرستان بازی حساسی را برگزار خواهند کرد. پیام جلین در سالن شهدا میزبان بازرگانی لیان خواهد بود، شهدای نودیجه با شهدای حرم رامیان و پوشاک قرن 21 با نیلکوه گالیکش دیدار می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpydv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برگزاری دوره مربیگرى درجه ٣ وودبال در گرگان
اختصاصی/