تاریخ انتشار: 1396/07/14 18:46
عملکرد بسیار درخشان مهابادی در فارس؛
کد خبر: 179520

پدیده این فصل لیگ یک؛ برق جدید شیراز!

هفت بازی ، 4 برد ، یک مساوی ، دو باخت و 13 امتیاز! این دستاورد برق جدید شیراز است با سرمربیگری داوود مهابادی که برخلاف انتظارات و پیش بینی ها تیمش تا اینجای لیگ از بسیاری از باشگاه های متمول و با تجربه ، بهتر عمل کرده.
پدیده این فصل لیگ یک؛ برق جدید شیراز!

 مدتهاست که سطح اول فوتبال ایران نه عطری از نارنج دارد و نه وقتی برای زیارت شاهچراغ به اهالی فوتبال می دهد.

یادش بخیر روزگاری که استان فارس در لیگ برتر دو سهمیه ثابت و همیشگی داشت و حالا هیچ سهمیه ای ندارد. تیم های شیرازی سالهاست به دلیل عدم حمایت مسئولان به دسته های پایین تر سقوط کرده اند. برق شیراز که شناسنامه فوتبال قدیمی شیراز بود ، سرنوشتی چنان تلخ داشت که دیگر نشانی از این تیم به چشم نمی خورد. البته برق جدید شیراز از راه رسیده و در لیگ دسته اول با داوود و جوان هایش خوب نتیجه گرفته.

آنها با پیروزی مقابل صبای قم سیزدهمین امتیاز این فصل را نیز دشت کردند. هر چند بسیار زود است اگر بخواهیم از تیمی به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر نام ببریم ؛ اما برق جدید شیراز بوی نارنج و ترنج دارد.

آنها تا اینجای این لیگ را خوب جلو آمده اند و با وجود داشتن رقبای صاحبنام ، با ثبات و صد البته دارای تجربه ، توانسته اند امیدها را در دل دوستداران قدیمی فوتبال این استان زنده کنند. داوود مهابادی باتجربه و تیم فنی و دستیارش مازیار ربیعی فر تا امروز که خوب عمل کرده اند ؛ اما باید ببینیم آنها و جوان هایشان تا کجا ترکتازی می کنند و سقف آرزوهایشان به بلندای درختان نارنجستان می رسد یا نه.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5er6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی: داور با پذیرش گل صبا به ما جفا کرد/ دروازه‌بان حریف روز خوبی داشت/ مسئولین حمایتی از برق نداشتند

مهابادی و برق مدعی شدند/ افاضلی روی نوار بدشانسی!
پیروزی خانگی برق جدید مقابل صبا؛