تاریخ انتشار: 1396/06/26 18:28
سرمربی برق جدید در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 182583

مهابادی: باید امتیازات خانگی را جمع کنیم/ دو بازیکن جدید جذب کردیم

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز معتقد است که باید امتیازات خانگی را کامل بگیرند تا در آینده مدعی صعود باشند.
مهابادی: باید امتیازات خانگی را جمع کنیم/ دو بازیکن جدید جذب کردیم

 

 داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی این هفته این تیم مقابل تیم اکسین البرز گفت: شرایط تیم ما خیلی خوب است، ولی تنها مشکل تیم برای بازی با اکسین ۲_۳ بازیکن مصدومی است که نمی توانند بازی کنند ولی محروم نداریم خداروشکر.

وی درخصوص بازی جام حذفی و تقابل با سیاه جامگان مشهد گفت: در جام حذفی نمی شود 100 درصد گفت که ما میتوانستیم صعود کنیم اما نحوه بازی که ما ارائه دادیم اگر اتفاقی گل اول را نمی‌خوردیم، فکر می کنم شانس زیادی برای پیروزی داشتیم.

مهابادی درخصوص بازی با اکسین گفت: بازی های تیم اکسین را دیده ایم. تیم پر مهره ای است و تا حالا نتیجه بدی نگرفته است اما ما باید در شیراز ۳ امتیاز را بگیریم. چند هفته ابتدایی کمی دستمان بسته بود و ترکیب یازده تا ابتدایی باب میلمان نبود اما دو بازیکن جذب کرده ایم و خط حمله را تقویت کرده ایم تا با توان بیشتری به مصاف حریفان برویم و با شرایط جدید هجومی تر بازی می کنیم.

سرمربی برق جدید درخصوص حمایت هواداران شیرازی نیز گفت: هواداران شیرازی هر دو تا تیم برق جدید و فجرسپاسی را حمایت می کنند و برایشان مهم این است که دو تا تیم برای استان فارس است که باید به موفقیت برسد. از هواداران برق تقاضا دارم بروند فجر را تشویق کنند و هواداران فجر نیز برق را حمایت کنند که تا این بازی را با لطف خدا و حمایت هواداران سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای موققیت و جایگاه مناسب قطعا باید در بازی های خانگی موفق باشیم و امتیازات را جمع کنیم. تمام تلاش خودمان را برای شکست اکسین انجام می دهیم. با موفقیت در این بازی در جدول شرایط خوبی را بدست می آوریم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knwdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 20 نفره برق جدید مقابل اکسین البرز
شاکر و کوهنورد نرسیدند؛

مهابادی: امکان ندارد داور صحنه گل اول سیاه‌جامگان را ندیده باشد
نیمکت سیاه‌جامگان نگذاشت بازیکنانش بازی جوانمردانه را رعایت کنند؛

لیست 18 نفره برق جدید مقابل شهرداری ماهشهر
برق با یک غائب به ماهشهر رفت؛