تاریخ انتشار: 1397/10/01 22:11
کد خبر: 116686

نیکبخت یک گل، یک خودروی لوکس!

احدی در جملاتی شوکه کننده از هدایایی که در فوتبال ایران رد و بدل می‌شود پرده برداشت.
نیکبخت یک گل، یک خودروی لوکس!

 همیشه از فاجعه‌های مالی و بدهی‌های باشگاه‌های داخلی شنیده بودیم و خیلی روزهای گل و بلبل باشگاه‌ها برایمان علنی نشده بود! چرا که عادت کرده بودیم همواره در روزهای  ماتم‌زده تیم‌های محبوبمان شریک آنها شویم، این اتفاق البته طبیعی هم می‌باشد! چرا که در روزهای خوشکامی بلیت ورودی به محافل لوکس باشگاه‌هایمان نایاب می‌شود!

علیرضا نیکبخت واحدی در تازه‌ترین مصاحبه خود افشا کرد که از سوی مدیریت وقت استقلال، یعنی در دوران حضور علی فتح‌الله‌زاده، به عنوان هدیه پس از گلزنی در دیدار برابر الاتحاد عربستان از سوی مدیر خود یک خودروی لوکس را دریافت کرده است! ماجرایی که مربوط به بیش از یک دهه قبل است و گویای صریح بازیکن سالاری در فوتبال کشور است.

کمی سقف رویاهایتان را ارتقاء دهید و به لالیگا اسپانیا سفر کنید، کدام بازیکن است که دلش نخواهد در رئال مادرید و سانتیاگو برنابئو با هیولاهای بزرگ دنیا همبازی نشود؟! قطعاً بسیاری از بازیکنان دنیا حتی حاضر هستند تمام دارایی خود را هم بدهند تا بتوانند حضور در باشگاه‌های بزرگ اروپایی را تجربه کنند، پس بدون شک کسی نیست که این تجربه را بخواهد پس بزند!

احتمالا نمی‌دانستید که کمپانی آئودی در تور سالانه خود و پیش از آغاز هر فصل به بازیکنان رئال مادرید خودروهای لوکسش را به عنوان هدیه اهداء می‌کند! هدیه‌ای که  سالانه به ابرقهرمانان جهان داده می‌شود و نه بیشتر! حالا در کفهۀ ترازوی خود یک باشگاه ایرانی و در دیگری رئال مادرید را قرار دهید! یک ستاره ایرانی با به ثمر رساندن گل در لیگ قهرمانان آسیا یک خودروی لوکس، ستاره جهانی رئال مادرید پس از پایان هرفصل یک خودروی لوکس!

بی دلیل نبود که مهدی طارمی در اعتصاب‌های خود دائما فریاد اعتراض سر می‌داد که آپشن‌های قراردادش را می‌خواهد! وقتی که نیکبخت واحدی سال‌ها پیش با گلزنی در برابر الاتحاد خودروی چندصد میلیونی دریافت کرده است، بی‌شک مهدی طارمی سند شش دانگ منطقه آزاد اروند کنار را در قراردادش به عنوان آپشن گنجانده است! رئال مادرید کجا و فوتبال ایران کجا؟! ستاره‌محوری لیگ برترمان کجا و اروپایی‌ها کجا؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naknv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه باید برای شفر بازیکن خوب بگیرد