تاریخ انتشار: 1398/12/17 20:17
کد خبر: 68381

قدوس: استرسی ندارم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت

ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان گفت هیچ استرسی بابت بقای تیمش در لیگ ۱ فرانسه ندارد.
قدوس: استرسی ندارم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت

شب گذشته تیم فوتبال آمیان برابر المپیک مارسی قرار گرفت و در حالی که ۲ برصفر از حریفش عقب بود با درخشش سامان قدوس بازی را به تساوی کشید.

قدوس روی گل اول تیمش تاثیر گذار بود و گل دوم را نیز در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساند تا یک امتیاز ارزشمند را به آمیان هدیه کرده باشد.

سایت le۱۱amienois که خبر‌های باشگاه آمیان را پوشش می‌دهد با قدوس مصاحبه‌ای انجام داده است.

قدوس در این مصاحبه ابراز امیدواری کرده که تیم برابر آنژه نتیجه بهتری بگیرد و در لوشامپیونه ماندگار باشد.

متن مصاحبه

گل دقایق پایانی برابر مارسی برای تو و تیم نشان دهنده چه چیزی است؟

قدوس: خیلی چیزها، این گل در حالی که برابر مارسی ۲ برصفر عقب بودیم در وضعیتی که ما در جدول رده بندی داریم، خیلی چیز‌ها را نشان می‌دهد. ما شخصیت بالایی از خود نشان دادیم و این چیزی است که ما ابتدای هفته درباره آن زیاد صحبت کردیم. فکر می‌کنم بهترین هفته تمرینات را در طول فصل داشتیم و در زمین مسابقه آن را نشان دادیم. جبران ۲ گل عقب مانگی برابر المپیک مارسی در خانه‌ی این تیم عالی است. البته من دوست داشتم بازی را ببریم، اما باید واقع بین باشیم و تساوی ۲-۲ در مارسی خیلی خوب است. این تساوی ممکن است در پایان بازی‌ها تعیین کننده باشد.

شما این نتایج خوب برابر تیم‌های بزرگ و نتایج ضعیف برابر تیم‌های کوچک را چطور توضیح می‌دهید.

 ما همیشه مقابل تیم‌های خوب، خوب هستیم. اما وقتی که باید برابر تیم‌های کوچکتر خوب باشیم، همدیگر را گم می‌کنیم. ما باید بهتر باشیم، زیرا فقط ۱۰ بازی باقی مانده است. باید برتر باشیم تا در لیگ ۱ بمانیم. این ماموریت ما است.

آیا شما از وضعیت تیم نگران هستید؟

البته که نگرانم. اما استرسی ندارم، زیرا تیم خوبی داریم. ما نباید در اینجای جدول باشیم. من به تیم و کادر فنی اعتماد دارم. فکر می‌کنم بهتر شویم. ما خیلی بهتر از آن هستیم که پایین جدول باشیم. من استرسی ندارم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. این نکته‌ی خیلی مهمی است. ما می‌توانیم از این تساوی لذت ببریم، اما باید بلافاصله روی بازی با آنژه تمرکز کنیم.

این تساوی فقط وقتی خوب خواهد بود که ما آنژه را شکست دهیم. ما می‌خواهیم تمام بازی‌ها را ببریم، اما سخت خواهد بود. در خانه ما خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم آن‌ها را ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gql59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدوس مقابل لیون پا به توپ نمی شود