تاریخ انتشار: 1396/05/09 16:01
کد خبر: 192108

انتقاد تند سرمربی فولاد به مراسم بهترین‌های لیگ شانزدهم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرسپولیس سخت است اما می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.
انتقاد تند سرمربی فولاد به مراسم بهترین‌های لیگ شانزدهم

سیداکبر پورموسوی  در خصوص شکست فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی در هفته اول لیگ برتر همیشه سخت است و این سختی زمانی بیشتر می‌شود که در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس به میدان بروید، اما ما باید بهتر از این بازی می‌کردیم و می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. گل زودهنگام تیم پرسپولیس باعث شد شیرازه تیم ما از هم پاشیده شود و ما نتوانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص آفساید بودن گل اول پرسپولیس تصریح کرد: من اعتقادی به آفساید بودن گل اول پرسپولیس ندارم. ما نباید اجازه می‌دادیم این اتفاق بیفتد که متأسفانه نتوانستیم مانع آن شویم و گل اول را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت: متأسفانه پیمان شیرزادی، امیر زلیکانی، حمید گلزاری و سینا مریدی قبل از دیدار با پرسپولیس مصدوم بودند و در این دیدار نیز رحیم زهیوی، ایوب والی و علی‌اصغر عاشوری مصدوم شدند. پزشکان ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا حداقل عاشوری را به دیدار با نفت برسانند.

پورموسوی در خصوص دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نفت تیمی قدیمی است و نمی‌توانیم به راحتی از این تیم بگذریم. این تیم تحت هر شرایطی قابل احترام است و با وجود اینکه در بلاتکلفی به سر می‌برد، اما حریفی جدی و قوی برای ماست. با توجه به اینکه این دیدار اولین دیدار خانگی ماست باید برای پیروزی تلاش و انگیزه خود را دو برابر کنیم. پیروزی هفته گذشته نفت نیز باعث خواهد شد آنها با انگیزه مقابل ما قرار بگیرند و ما نیز مصمم به کسب پیروزی هستیم.

وی در خصوص احتمال جذب بازیکن با توجه به مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: تیم پزشکی ما زحمات زیادی برای بازگشت بازیکنان مصدوم می‌کشد و احتمالاً از دیدار هفته سوم مقابل سیاه‌جامگان سه بازیکن ما باز می‌گردند. من فقط به دنبال پر کردن لیست بازیکنانم نیستم و باید جای خالی خود را به جذب بازیکنی اختصاص بدهیم که برای ما کارآیی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص برگزاری مراسم بهترین‌های لیگ عنوان کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال تیم‌های اول و دوم لیگ برتر بودند طبیعی بود که بهترین‌ها از این دو تیم باشند، اما ای کاش مانند سال‌های قبل جایزه‌ای نیز برای بهترین تیم شهرستانی در نظر می‌گرفتند تا ایجاد انگیزه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqlvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای سرمربی فولاد خوزستان بعد از باخت مقابل پرسپولیس