تاریخ انتشار: 1402/04/05 17:57
کد خبر: 3756

جدایی غیرمنتظره کاپیتان سپاهان!

جلال علی‌محمدی، کاپیتان فصل گذشته سپاهان، پس از چند روز مذاکره درنهایت به پایان راه خود با سپاهان رسید.
جدایی غیرمنتظره کاپیتان سپاهان!

فصل بیست و دوم برای سپاهان در شرایطی با کسب 65 امتیاز و کسب عنوان نایب قهرمانی تمام شد، که جلال علیمحمدی یکی از بازیکنان کلیدی این تیم، به ویژه در نیم فصل دوم بود و با عملکرد خود موفق به نیکمت نشین کردن بازیکنان سرشناسی نظیر مسعود ریگی و مانوئل فرناندز شده بود.

با این حال این هافبک که برای چندمین مرتبه در ابتدای لیگ بیستم به سپاهان اضافه شده بود، طی روزهای اخیر مذاکراتی با مدیران باشگاه برگزار کرد، که درنهایت این جلسات به نتیجه ختم نشد و علی‌محمدی تصمیم به جدایی گرفته است.

علی‌محمدی که یکی از بازیکنان آکادمی سپاهان به شمار می‌رود، پس از درخشش در صبای قم، در ابتدای لیگ شانزدهم به اردوی طلایی پوشان بازگشت و تا نیم فصل لیگ هجدهم هم در سپاهان باقی ماند، اما در ادامه او تصمیم به جدایی گرفت و نیم فصل دوم لیگ هجدهم و همین‌طور لیگ نوزدهم را با پیراهن پیکان به میدان رفت، تا با درخواست همبازی سابقش محرم نویدکیا بار دیگر به اصفهان بازگردد.

این بازیکن که فصل بسیار خوبی را به ویژه در نیم فصل دوم با سپاهان پشت سر گذاشت، پس از عدم توافق با سپاهان، با دو سه پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده، که حالا باید دید از میان آنها کدام‌شان را برای فصل آینده خود انتخاب خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8vv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سپاهان اصرار به جدایی دارد!