تاریخ انتشار: 1403/03/14 20:16
به او افتخار می‌کنم؛
کد خبر: 1276594

سنگ تمام وحید امیری برای حامد لک

ستاره پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر به تمجید ویژه از گلر مس رفسنجان پرداخت.
سنگ تمام وحید امیری برای حامد لک

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس آخرین بازی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت و به قهرمانی رسید، اما گل قهرمانی را در لحظات پایانی زد و حامد لک در جدال با تیم سابق خود درخشش قابل توجهی داشت و توانست مثل همیشه عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و بارها با خروج‌های خود نگذارد شاگردان اوسمار به گل برسند که یک ضربه سر مانع از بسته ماندن دروازه او شد.

وحید امیری، کاپیتان دوم پرسپولیس که پس از حضورش در زمین توانست پاس گل قهرمانی تیمش را به گولسیانی بدهد، درباره هجمه‌هایی که علیه حامد لک قبل از این دیدار وجود داشت و عملکرد گلر سابق قرمزها در لباس مس رفسنجان عنوان کرد: به حامد لک افتخار می‌کنم. همه دوست داشتند او مقابل پرسپولیس شکل دیگری گلری کند ولی دیدید چطور دروازه‌بانی کرد.

او یادآور شد: حامد لک تا دقیقه 95 به بهترین شکل از دروازه خود حراست کرد و خروج‌های او عالی بود. او مثل تمام بازی‌ها تلاش خود را انجام داد و هر جایی هم می‌دید فشار بازی زیاد است، فشار را برای تیمش کم می‌کرد.

امیری اضافه کرد: اینطور نبود که حامد لک بگوید چون قبلا در پرسپولیس بودم، بیایم و به پرسپولیس کمک کنم. خودم به این موضوع افتخار می‌کنم و لذت می‌برم که یک بازیکن مثل حامد لک مقابل تیم سابق و باشگاه مورد علاقه‌اش به این شکل کار کند و تمام تلاشش را انجام بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6vgm

آخرین اخبار