تاریخ انتشار: 1396/03/20 21:29
کد خبر: 204649

پای بارسلونا به نزاع کشورهای عربی با قطر کشیده شد!

با توجه به اینکه برخی از کشورهای عربی رابطه خود با قطر را قطع کرده اند، این مسئله به ضرر باشگاه بارسلونا تمام شد.
پای بارسلونا به نزاع کشورهای عربی با قطر کشیده شد!

 با توجه به اینکه روابط برخی از کشورهای عربی در منطقه خاور میانه تیره و تار شده است و کشورهای عربستان صعودی، مصر، بحرین و امارات متحده عربی رابطه خود را با قطر قطع کرده اند، کشور امارات متحده عربی اعلام کرد استفاده از اسم قطر در این کشور ممنوع است. بدین ترتیب پای باشگاه بارسلونا نیز در این مسئله دخیل شده است چرا که اسپانسر اصلی این تیم در ۶ سال گذشته هواپیمایی قطر و بنیاد قطر بوده است نام قطر روی لباس این باشگاه نوشته شده بود. هرچند که اسپانسر اصلی بارسلونا از فصل آینده کمپانی ژاپنی راکوتن خواهد بود و دیگر اسمی از قطر روی لباس این تیم نقش نخواهد بست.

با این وجود همچنان پوشیدن لباس های فصول گذشته بارسلونا که اسم قطر روی لباس این تیم نقش بسته است می تواند جریمه سنگین مالی و یا حتی زندان را در پی داشته باشد.

ناگفته نماند که طبق تصمیم گیری جدید مسئولان عربستانی افرادی که اقدام به پوشیدن پیراهن بارسا با اسپانسر قطری کنند به ۱۳۵ هزار یورو جریمه مالی و یا ۱۵ سال زندان محکوم خواهند شد.

به گفته رسانه‌های اروپایی این مشکل جدید باشگاه بارسلوناست که مجبور است برای برطرف شدن این مشکل از فصل آینده اقدام به در اختیار گرفتن یک اسپانسر جدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vg8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ژاوی: این یک اشتباه تاریخی است که مسی با بارسا تمدید نکند