تاریخ انتشار: 1403/03/28 06:02
کد خبر: 1277371

این بازیکن ملی‌پوش خرید جذاب استقلال می‌شود؟

شاید استقلال در خط دفاع یک خرید جذاب انجام دهد، خریدی که در گذشته هم در استقلال بازی می‌کرده و بین بازیکنان خوب این تیم بوده است.
این بازیکن ملی‌پوش خرید جذاب استقلال می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

بازگشت عارف غلامی به تیم ملی و حضور در اردوی تیم ملی نشان می دهد بر خلاف تصور و آنچه که گفته می شد؛ عارف غلامی مشکلی برای حضور دوباره در اسکواد جواد نکونام ندارد. سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل گذشته هم برای جذب این بازیکن اقدام کرد اما مشکل از جایی آغاز شد که این بازیکن با علی خطیر برای عقد قرارداد به توافق نرسید و بعد از نیم فصل بیرون ماندن راهی یک تیم بوسنایی شد.

آیا عارف غلامی می‌تواند در این برهه از زمان اردوی تیم بوسنیایی را ترک کرد و استقلالی شود؟ او در پاسخ به این سوال می‌گوید: قرارداد من به صورت مشروط است و می توانم جدا شوم اما به عنوان بازیکن حرفه‌ای می‌خواهم باشگاهم در جریان باشد و به صورت توافقی یا الان یا بعد از بازی‌های کنفرانس لیگ اروپا انتقالم انجام شود.

خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد حاکی از این است که این بازیکن بار دیگر در لیست خرید استقلال قرار گرفته است و هیچ بعید نیست به زودی شاهد حضور او در ساختمان باشگاه استقلال و عقد قرارداد جدید با آبی‌ها باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb75a6

آخرین اخبار