تاریخ انتشار: 1403/03/27 20:14
یورو 2024
کد خبر: 1277364

بدشانسی مضاعف صربستان: کاستیچ مصدوم شد!

در نیمه اول دیدار بین صربستان و انگلیس، فیلیپ کاستیچ مصدوم شد و جای خود را به فیلیپ ملادنوویچ داد
بدشانسی مضاعف صربستان: کاستیچ مصدوم شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

فیلیپ کاستیچ، مدافع چپ تیم ملی صربستان، در جریان دیدار این تیم مقابل انگلیس در چارچوب رقابت‌های یورو 2024، دچار مصدومیت شد و در دقیقه 43 جای خود را به فیلیپ ملادنوویچ داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که صربستان در نیمه اول با نتیجه 1-0 از انگلیس عقب بود. گل این بازی را جود بلینگام در دقیقه 30 به ثمر رساند.

کاستیچ در اثر یک برخورد شدید با بوکایو ساکا، ستاره جوان انگلیس، دچار مصدومیت شد. ساکا در صحنه‌ای که منجر به مصدومیت کاستیچ شد، با حرکتی تکنیکی از او عبور کرد و کاستیچ که برای مهار او تلاش می‌کرد، به زمین افتاد و دچار درد شد.

هنوز شدت مصدومیت کاستیچ و وضعیت او برای ادامه مسابقات مشخص نشده است. مصدومیت این بازیکن می‌تواند ضربه بزرگی به تیم ملی صربستان باشد، چرا که او یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار این تیم به حساب می‌آید.

مشخص نیست که آیا کاستیچ می‌تواند در ادامه مسابقات یورو 2024 برای صربستان به میدان برود یا خیر. کاستیچ با ارسال‌های دقیق و تکنیکی خود از جناح چپ، نقش مهمی در حملات تیم ملی صربستان ایفا می‌کند. او همچنین در فاز دفاعی نیز عملکرد قابل قبولی دارد و یکی از مدافعان قابل اعتماد دراگان استویکوویچ، سرمربی صرب‌ها، به حساب می‌آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblpva

آخرین اخبار