تاریخ انتشار: 1403/03/25 15:34
کد خبر: 1277195

باعث افتخار ماست که یک آلمانی مربی بارسلوناست

فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به تازگی در مصاحبه‌ای به تمجید از هانسی فلیک، سرمربی فعلی تیم بارسلونا، پرداخته است.
باعث افتخار ماست که یک آلمانی مربی بارسلوناست

هانسی فلیک که به تازگی پس از اخراج ژاوی هرناندز به‌عنوان مربی بارسلونا انتخاب شده، مورد تمجید فیلیپ لام، هم‌وطنش قرار گرفته است.

2043518

لام گفت: «برای ما آلمانی‌ها لذت‌بخش و باعث افتخار است که می‌بینیم مربیان ما در باشگاه‌های بزرگ کار می‌کنند. شاید در حال حاضر هدایت بارسلونا برای هر کسی کار آسانی نباشد. این یک چالش بزرگ است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.»

این اظهار نظر از سوی یکی از بزرگان فوتبال آلمان نشان‌دهنده احترام و تحسینی است که فیلیپ لام برای هم‌وطن خود قائل است. هانسی فلیک که پیش از این موفقیت‌های چشم‌گیری در بایرن مونیخ به عنوان سرمربی به دست آورده بود، اکنون هدایت تیم بارسلونا را بر عهده دارد. با این حال، هدایت یک تیم بزرگ همچون بارسلونا که با چالش‌ها و فشارهای زیادی همراه است، نیازمند توانایی و تجربه بالاست.

لام همچنین به دشواری‌های هدایت بارسلونا اشاره کرد و اظهار داشت که این کار در شرایط کنونی برای هر کسی آسان نیست. با این وجود، او ابراز امیدواری کرد که فلیک بتواند از عهده این چالش برآید و موفقیت‌های جدیدی را به دست آورد. او در مورد تجربه فلیک گفت: «هانسی در شرایط سختی کار کرده و الان هم در یک وضعیت دشوار قرار دارد. من امیدوارم که او بتواند با استفاده از تجربیاتش در بارسلونا موفق شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb75vz

آخرین اخبار