تاریخ انتشار: 1396/04/18 19:34
با انتقاد از صدا و سیما؛
کد خبر: 197342

آجرلو: حمایت از سرخابی ها تمامی ندارد

در حاشیه مراسم برگزاری قرعه کشی لیگ برتر مدیرعامل تراکتورسازی به انتقاد از عملکرد صداو سیما پرداخت.
آجرلو: حمایت از سرخابی ها تمامی ندارد

مراسم قرعه کشی لیگ برتر در فصل هفدهم تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد و در این راستا و در حاشیه آن، مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی تبریز با انتقاد از عملکرد سازمان صداوسیما نسبت به پوشش خبرهای سرخابی گفت: رسانه ملی متعلق به همه مردم ایران است و نباید فرقی بین تیم ها گذاشته شود.

آجرلو گفت: باید ملاک در پوشش اخبار صدرنشینی تیم ها باشد تا انگیزه برای دیگر باشگاه ها نیز وجود داشته باشد و این نمی شود که تیمی مثل استقلال خوزستان قهرمان لیگ می شود ولی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کمک مالی باشد و هیچ گونه حمایتی هم نشود و اخبارش هم پوشش نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در ادامه گفت: عدم حمایت از تراکتورسازی با این پیشینه و این همه طرفدار بی معنی است و آذری زبانهای عزیز که حدود 15 میلیون از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده اند از من مدیرعامل توصیح می خواهند و حق هم دارند که بدانند چرا بی توجهی به آنها می شود.

آجرلو در پایان گفت: من و یا هر کس دیگه ای در کودکی و نوجوانی ممکن است طرفدار یکی از تیم های سرخابی بوده باشیم ولی الان مسئولیت در برابر تراکتور سازی دارم و باید حامی این تیم باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmzmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی دوشنبه پول می دهد تا امتیازی کسر نشود