تاریخ انتشار: 1396/05/23 17:30
کد خبر: 188984

سرخابی ها قربانیان نگاه خاص کمیته اخلاق فدراسیون! از مهدی رحمتی تا گادوین منشا!

گادوین منشاء به خاطر مدل موهایش به کمیته اخلاق خوانده شد تا سرهابی ها هم چنان زیر ذره بین باشند.
سرخابی ها قربانیان نگاه خاص کمیته اخلاق فدراسیون! از مهدی رحمتی تا گادوین منشا!

خبر رسید که منشا به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده تا توضیحاتی در خصوص مدل موهایش به اعضای این کمیته ارائه دهد! این در حالی است که منشا از سال گذشته با همین مدل مو برای پیکان فوتبال بازی کرده و مشخص نیست چرا او پس از پوشیدن پیراهن پرسپولیس به کمیته اخلاق دعوت شده.

 البته نه باشگاه پرسپولیس، نه خود منشا و نه فدراسیون، حضور این بازیکن در کمیته اخلاق را تایید یا تکذیب نکرده‌اند تا همه چیز در حد شایعه و حرف‌و‌حدیث باقی بماند. همین داستان بهانه‌ای شد تا نگاهی به بعضی از پرونده‌های جنجالی و البته عجیب کمیته اخلاق در سال‌های گذشته داشته باشیم.

 

دروازه‌بان‌های جنجالی

کمیته اخلاق در این سال‌ها به پرونده دو دروازه‌بان لیگ برتری ورود کرده و هر دو دروازه‌بان را برای مدتی محروم کرده است. سوشا مکانی به خاطر لباس معروف به باب‌اسفنجی سال گذشته به کمیته اخلاق رفت و شش ماه از حضور در فوتبال ایران محروم شد. محسن فروزان هم به خاطر انتشار عکس‌های خصوصی با همسرش به این کمیته رفت و برای 3‌ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد، اتفاقی که شاید در دنیای فوتبال خاص و بی‌نظیر بوده و خواهد بود!

 

ماجراهای خالکوبی

این روزها کمیته اخلاق خیلی کم به خالکوبی بازیکنان داخلی ورود می‌کند اما زمانی پرونده‌های زیادی بابت همین خالکوبی در این کمیته تشکیل شد. تقریبا شهریور ماه 1393 بود که رییس وقت کمیته اخلاق از برخورد با بازیکنانی که خالکوبی دارند خبر داد و پای خیلی‌ها را به این کمیته باز کرد. آن زمان شایعه شد محسن فروزان، محسن بنگر، حنیف عمران‌زاده، پیام صادقیان، آرش برهانی و نیکبخت واحدی به همین خاطر از کمیته اخلاق تذکر گرفته‌اند و به همین خاطر خالکوبی‌های خود را پوشانده‌اند. آن زمان حتی شایعه شد کمیته اخلاق به خاطر خالکوبی به اشکان دژاگه هم تذکر داده و از او خواسته فکری به حال خود بکند!

 

عکس‌های جنجالی

یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های کمیته اخلاق در سال‌های گذشته به مهدی رحمتی مربوط می‌شود. تقریبا هشت‌ماه پیش بود که دروازه‌بان و کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی رفت تا در خصوص عکسی که یکی از هواداران در اردوی ارمنستان با او گرفته بود توضیحاتی بدهد. جالب اینکه رحمتی به خاطر همین عکس که توسط هوادار خانم در شبکه‌های اجتماعی پخش شد با محرومیت سه جلسه‌ای روبه‌رو شد. این رای تا حدی عجیب و جنجالی بود که رییس فدراسیون به پرونده ورود کرد تا محرومیت رحمتی لغو شود. فراموش نکنیم چندی پیش شایعه شد محمدرضا خلعتبری هم به دلیل عکس با یکی از خارج‌نشین‌های همنامش به کمیته اخلاق رفت و توضیحاتی در این خصوص ارائه داد. در این میان شایعه شده رضا گوچی هم به خاطر عکس‌هایش با برخی از خواننده‌های خارج‌نشین به زودی به کمیته اخلاق دعوت می‌شود!

 

موهای جنجالی

گادوین منشا اولین بازیکنی نبوده که به خاطر مدل موهایش به کمیته اخلاق یا همان ستاد منشور اخلاقی سابق دعوت شده. در سال‌های پیش لوسیانو ادینیو به خاطر مدل موهایش به کمیته اخلاق رفت و مجبور شد موهای بلندش را کوتاه کند. او زمانی که بازیکن مس بود به خاطر موهایش جنجال به پا کرد. البته در سال‌های گذشته بازیکنانی مثل اکبرپور و امیرآبادی هم بوده‌اند که به خاطر مدل ریش‌هایشان به کمیته اخلاق یا همان ستاد منوشر اخلاقی سابق رفته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnkw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعه‌سازان نمی‌توانند تیم پرسپولیس را به حاشیه ببرند