تاریخ انتشار: 1396/09/12 18:29
کد خبر: 171053

کروز: احتیاج به درک همه اهالی فوتبال داریم

مربی تیم ملی در رابطه با آماده سازی این تیم می گوید الان وقت تصمیم‌گیری فدراسیون است؛ ما احتیاج به درک و همکاری همه اهالی فدراسیون داریم، از جمله مربیان باشگاهی؛ ما از آنها درک، همکاری و حمایت می‌خواهیم.
کروز: احتیاج به درک همه اهالی فوتبال داریم

اوسیانو کروز، مربی تیم ملی ایران در رابطه با آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور موفق در جام جهانی به اظهارنظر پرداخت. او در این رابطه گفت: چه از نظر فیزیکی و چه از نظر رقابتی، ما باید سطح‌مان را چشمگیر بالا ببریم تا در بتوانیم در سطح بقیه باشیم. برای رقابت با حریفان خود، به کمپ آماده‌سازی و اردو نیاز داریم. این نیاز برای بازیکنان داخلی بیشتر از بازیکنانی است که خارج از ایران توپ می زنند.

او ادامه داد: الان وقت تصمیم‌گیری فدراسیون است؛ ما احتیاج به درک و همکاری همه اهالی فدراسیون داریم، از جمله مربیان باشگاهی و ...، ما از آنها درک، همکاری و حمایت می‌خواهیم. تا بتوانیم با قدرت برابر حریفان خود حضور پیدا کنیم. اگر به تاریخ دقت کنیم، حتی برزیل با همه ابهت 1-7 به آلمان باخت. حتی در بازی کره شمالی، پرتغال و ...، باید شانس رقابت پایاپای به بازیکنانمان بدهیم و این تنها با آماده‌سازی خوب حاصل می‌شود.

کروز در ادامه گفت: اگر اینطور نباشد، ممکن است یک سرافکندگی بزرگ برای مردم ایران به وجود بیاید. الان باید مسیر را انتخاب کنیم، راهی را برویم که شانس حداقلی رقابت را با این قدرت‌ها را به دست بیاوریم یا هیچ کاری نکنیم. کی‌روش در این باره می گوید ممکن است کشور را به عنوان Helo ترک کنیم اما در بازگشت zeko باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arpjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر عجیب سرمربی مراکش درباره فوتبال ایران