تاریخ انتشار: 1403/03/11 18:52
کد خبر: 1276398

قلب‌تپنده مس‌رفسنجان: نصف آبی، نصف نارنجی!

دو بازیکنی که در آستانه آبی‌پوش شدن قرار داشتند نقش ویژه‌ای در بازی با پرسپولیس خواهند داشت.
قلب‌تپنده مس‌رفسنجان: نصف آبی، نصف نارنجی!

به گزارش فرتاک ورزشی

فرشید باقری و منتظر محمد دو بازیکنی که شانس پوشیدن پیراهن استقلال در لیگ بیست و سوم را داشتند در تیم مس‌رفسنجان به میدان رفتند و در حساس‌ترین بازی باید با پیراهن این تیم به مصاف پرسپولیس بروند!

منتظر محمد در تمرینات پیش فصل استقلال حضور پیدا کرد اما به دلیل ناهماهنگی‌های سرمربی و مدیرعامل استقلال به مس‌رفسنجان رفت و در آنجا عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد در بازی با پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم حضور خواهد داشت.

فرشید باقری هافبک باتجربه مس رفسنجان دیگر استقلالی است که در نیم فصل مسابقات مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت اما در نهایت انتقال او به استقلال شکل نگرفت تا در نیم فصل دوم یکی از بازیکنان اصلی مس باشد.

این دو بازیکن در حالی به مصاف مس‌رفسنجان خواهند رفت که به دلیل ارتباط خوبی که با استقلالی‌ها دارند و آینده‌ای که ممکن است به این باشگاه گره خورده باشد با تمام توان و تمرکز بازی خواهند کرد، هرکدام از این بازیکنان در صورت درخشش مقابل پرسپولیس و کسب نتیجه مورد علاقه استقلالی‌ها می‌تواند محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم به دست آورد و این دلیلی برای انگیزه خاص این بازیکنان باشد.

مس رفسنجان

سرنوشت منتظر محمد و فرشید باقری به شکلی پیش‌رفت که با پیراهن نارنجی مس‌رفسنجان در شرایطی به میدان بروند که این مسابقه برای استقلالی‌ها اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77o9rg

آخرین اخبار