تاریخ انتشار: 1403/03/11 22:01
کد خبر: 1276418

پرسپولیس- مس رفسنجان؛ محرم برای نکونام، جلالی می‌شود یا پرسپولیس شنبه‌های نحس را فراموش می‌کند؟!

پرسپولیس و مس رفسنجان در آخرین هفته لیگ برتر به مصاف هم می روند.
پرسپولیس- مس رفسنجان؛ محرم برای نکونام، جلالی می‌شود یا پرسپولیس شنبه‌های نحس را فراموش می‌کند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس در آخرین بازی لیگ میزبان مس رفسنجان است که شاگردان اوسمار خودشان را برای قهرمانی آماده می‌کنند. آنها پس از تساوی استقلال مقابل نساجی قائمشهر صدر جدول را از آبی پوشان گرفتند و حال برای رسیدن به جام باید مس رفسنجان را از پیش روی بردارند و جدشن قهرمانی بگیرند.

مس رفسنجان که با محروم نویدکیا خیلی سخت می بازد به مصاف پرسپولیسی می‌رود که هفته‌هاست حتی رنگ  تساوی را هم ندیده و همه تیم‌ها یکی پس از دیگری شکست‌ داده و می‌خواهد در روزی به جام برسد که خاطرات خوبی از این روز ندارد. سرخپوشان که در گذشته نچندان دور قهرمانی آسیا را در همین شنبه‌ها از دست داده و بارها شکست‌های تلخ را تجربه کرده حال به دنبال پاک کردن همه خاطرات بد است‌. برخلاف استقلال، پرسپولیس هیچ نگاهی دیگر ورزشگاه ندارد و فقط می خواهد با دستان خودش جام بگیرد.

در سوی مقابل مس رفسنجان بدون کوچکترین استرس‌ وارد میدان می شود که شاید با متوقف کردن پرسپولیس جلو قهرمانی این تیم را بگیرد. اگر این اتفاق رخ دهد قطعا نویدکیا محبوب استقلالی ها و حتی هواداران سپاهان می شود که دوست ندارند جام را در دستان پرسپولیس ببينند. اگر نویدکیا ترمز پرسپولیس را بکشد و باعث قهرمانی پرسپولیس شود قطعا همه به یاد مجید جلالی می افتند که یک بار با کشيدن ترمز ذوب‌آهن تیم امير قلعه‌نویی را قهرمان کرد و باعث شد در جشن قهرمانی چندید مرتبه بگوید؛ مجيد جلالی مرد است و مرد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/reng7b

آخرین اخبار