تاریخ انتشار: 1403/03/11 13:36
کد خبر: 1276381

نقش غیر قابل انکار دو مدافع گلزن پرسپولیس در صدرنشینی

در صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم نقش دو مدافع گلزن این تیم غیر قابل انکار است.
نقش غیر قابل انکار دو مدافع گلزن پرسپولیس در صدرنشینی

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس تهران با هدایت اوسمار ویه‌را در بهترین زمان ممکن صدر جدول را به خود اختصاص داد تا مسیر رسیدن به مقام قهرمانی را خودش مشخص کرده باشد و در صورت پیروزی در آخرین بازی برابر مس رفسنجان، صرف نظر از هر نتیجه دیگری که رقیب دیرینه او در برابر پیکان بگیرد، این سرخ پوشان باشند که جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

نکته قابل توجه در تیم پرسپولیس در آن جایی نهفته است که این تیم تا پایان هفته بیست و نهم توانسته 44 گل وارد دروازه حریفان کند که از این حیث بعد از سپاهان که 49 گل زده است، دومین تیم قدرتمند در خط حمله می‌باشد اما جالب این است که یک چهارم از این گل ها توسط دو مدافع سرخ پوشان زده شده است.

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این تیم در این فصل 6 گل به ثمر رسانده که 5 گل آن از روی نقطه پنالتی بوده است و گورگی گولسیانی نیز توانسته 5 گل وارد دروازهان کند که 3 گل آن از روی نقطه پنالتی بوده است.

بدون تردید زدن یک چهارم از گل‌های جدی‌ترین مدعی قهرمانی توسط دو مدافع ، یکی از نقاط قوت شاگردان اوسمار است و هر وقت که خط حمله این تیم نتواند گره‌گشای بازی باشد، این مدافعان گلزن گره کور بازی را باز می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8wlx

آخرین اخبار