تاریخ انتشار: 1403/03/11 18:12
کد خبر: 1276394

پورموسوی:کدام مدیر خوزستان بعد از پرسپولیس از ما دلجویی کرد؟

سرمربی استقلال خوزستان از رفتار مدیران این استان انتقاد کرد.
پورموسوی:کدام مدیر خوزستان بعد از پرسپولیس از ما دلجویی کرد؟

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و هوادار اظهار داشت: به ایستگاه آخر رسیده‌ایم و فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. هوادار در نیم‌فصل دچار تغییر کادر فنی شده و تیم خوبی است. به بازیکنان گفتم نباید نتایج دو هفته اخیر هوادار ملاک باشد. با گرمای هوا مواجه هستیم و نباید خودمان را از قبل برنده بدانیم. از حضور هواداران در این بازی سخت استقبال می‌کنیم و امیدوارم به ما کمک کنند.

وی در مورد افزایش گل‌های زده استقلال خوزستان در هفته‌های گذشته بیان کرد: بازیکنان، تمرینات و بازی‌های بیشتری در کنار هم بوده‌اند و شناخت خوبی از هم پیدا کرده‌اند. شاید بدشانسی‌ها از ما فاصله گرفته است. امیدوارم بدشانسی‌ها کنار برود و اشتباهات داوری بر نتیجه مسابقه تأثیرگذار نباشد.

سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از مهاجمانش خاطر‌نشان کرد: عنوان کرد: با توجه به این که مهاجمان شناخت خوبی از هم پیدا کرده‌اند، در دو بازی اخیر نقطه قوت ما بوده‌اند. در دو هفته اخیر به تیم‌های خوبی گل زده‌ایم و این مسئله به خودباوری بازیکنان کمک کرده است. امیدوارم از این هماهنگی استفاده کنیم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از سایر مربیان لیگ برتری دارد، تصریح کرد: تیم‌ها تاکنون تلاش خود را کرده‌اند و امیدوارم مانند هفته‌های گذشته، بازی‌های خودشان را ارائه کنند. بازیکنان 11 ماه در رقابت‌ها بوده‌اند و برخی از آنها مصدوم یا خسته شده‌اند. نمی‌توانیم کسی را متهم کنیم. علیرضا کاظمی در سه روز اخیر نمی‌توانست بازی کند و اگر تیم دیگری جای ما بود، شاید برای سایر تیم‌ها (بابت غیبت کاظمی) شبهه ایجاد می‌شد. تلاش می‌کنیم مثبت‌اندیش باشیم و امیدوارم هر تیمی که شایسته است، در لیگ برتر بماند.

وی درباره برگزاری بازی در ساعت 19 به‌جای ساعت 20، به‌خاطر همزمانی جشن قهرمانی لیگ برتر با فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: فکر نمی‌کنم در این زمینه با تیمی مشورت شده باشد و این تصمیم از سه روز قبل گرفته شده است. شرایط آب‌وهوایی را در نظر نگرفته‌اند و فردا، گرمای هوا یکی از مشکلات ماست. شرایط جدول، بخشی از انرژی بازیکنان را می‌گیرد و بازی در این هوا سخت است. چون می‌خواستند بازی‌ها را همزمان برگزار کنند، ساعت 19 را در نظر گرفتند. به نظرم تصمیم جالبی نبود و باید تصمیم بهتری می‌گرفتند. هر کسی می‌خواهد فینال لیگ قهرمانان اروپا را ببیند، ساعت 22:30 تماشا کند؛ همه تیم‌ها که جشن قهرمانی ندارند.

پورموسوی درباره حضور مسئولان استان خوزستان در تمرینات فولاد و سایر تیم‌های این استان اظهار داشت: گلایه من از مسئولان استان این است که چرا هفته‌های آخر یاد حمایت می‌افتند؟ بعد از اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس برای ما افتاد، کدام مسئول با ما تماس گرفت و از ما دلجویی کرد؟ هفت روز خارج از اهواز بودیم و کسی حال ما را نپرسید. ای کاش مسئولان زودتر به تمرین فولاد می‌رفتند، اما رفت‌وآمد آنها بر روند تیم‌ها موثر نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیشکسوتان مسئولیتی ندارند و حضور آنها و خبرنگاران در تمرین، به بازیکنان انگیزه می‌دهد. حضور دوستان (مدیران) در هفته آخر، دردی دوا نمی‌کند و اسم این اقدام، حمایت نیست.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد وضعیت همکاری خود با این باشگاه بیان کرد: از سال تأسیس استقلال خوزستان در این تیم بوده‌ام و خیلی خوشحال می‌شوم که دوباره در تیمی که دوستش دارم، کار کنم. نتیجه بازی فردا بر این تصمیم تأثیرگذار است و ان‌شاءالله سهمیه تیم را حفظ کنیم. بودجه باشگاه هم اهمیت دارد و مالک باشگاه باید هزینه‌ها را برآورد کند. باید ببینیم مسئولان باشگاه چه انتظاری از من دارند و با هم صحبت کنیم. امسال کم‌ترین هزینه را داشتیم و بسیار سختی کشیدیم. نمی‌ارزد با دست خالی وارد مسابقات شویم. تجربه لازم را در این زمینه کسب کردم و اگر از من برای ادامه همکاری دعوت شود، تلاش می‌کنم با چارچوب مشخص مذاکره کنم. با دست خالی نمی‌شود کار کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6glj

آخرین اخبار